avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1555 soluții astăzi
Forum Activitate BogdanAndrei93

Activitate BogdanAndrei93

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Unii dintre voi se pare ca nu ați înțeles nimic din ce am scris... Adică ei au dreptul sa îmi emită facturi peste 2 sau 3 ani și în același timp sa îmi impună sa achit în 15 zile... În fine nu își mai are rost discuția ca nu vad niciun ajutor din partea unui avocat... De asta am și postat, poate răspunde vre un avocat...
Nu am ieșit ca ma sunau ei si promiteau ca vin facturile și nu au mai venit. Ulterior am ieșit

ibn a scris:

Si eu am sa ma mut zilele acestea la HE si as prefera sa imi factureze peste doi ani, caci dupa acest termen banii vor avea o valoare mai mica. Revenind, decat sa consumati energie cu reclamatiile, mai bine plateati ce ati consumat caci asa este normal si ieseati si nestresat.....

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Atunci ma gândesc ca am și eu dreptul sa stau 2 ani sa le plătesc. Adică eu sunt obligat sa le dau banii pe loc și ei sa dea facturi după 2 ani

CHKa a scris:

Nu , nu este normal , dar este legal . Cum va spuneam , pentru ca au gresit , au fist fost pedepsiti ( ca dvs. ziceti ) . Dar asta nu va da dvs. dreptul la consum gratuit . Iar legea le da dreptul sa recupereze orice debit intr-o perioada de 3 ani . Luati legatura cu ei , poate va accepta o esalonare pe cateva luni .

Este normal sa îmi emită facturi după 2 ani? Și sa ma oblige sa le plătesc în 14 zile? Nici măcar alea 45 zile nu sunt cum spun ei...

CHKa a scris:

Fara indoiala , societatea a fost in culpa , de aceea au fost sanctionati . Asta nu inseamna ca nu trebuie sa platiti ce ati consumat . Intr-adevar , datoriile , in general , se prescriu dupa 3 ani , daca creditorul nu intreprinde diligente sa-si recupereze ce i se datoreaza . Asa cum v-a raspuns si ANRE , aveti obligatia contractuala de a va plati consumul , demersul lor nu e nici tardiv , si , cu atat mai putin , abuziv , e legitim .

Bună ziua! Ajutor!
Am o problema și nu știu cum sa o rezolv. Am fost client al Hidroelectrica în perioada 21.04.2022 – 14.04.2023 pe toată durata contractului nu am primit nicio factură pentru consumul de energie electrică, deși am formulat șase solicitări scrise și telefonice, inclusiv o sesizare oficială către ANRE. Detaliile acestor solicitări sunt:

20.04.2022 – nr. înregistrare 45669.612;

25.05.2022 – nr. înregistrare 58746.530;

28.09.2022 – nr. înregistrare 109623.2276;

30.09.2022 – nr. înregistrare 109623.3627;

Sesizare către ANRE, cu răspuns primit în 23.11.2022;

Urmare a adresei ANRE nr. 185334/14.11.2022, înregistrată la Delgaz Grid cu nr. 65751/6090564779/14.11.2022.



În ciuda tuturor acestor demersuri, nu am primit niciun răspuns concret și nicio factură până la data de 26.05.2025, când am primit, după mai mult de 2 ani, o serie de facturi retroactive pentru perioada în care am fost client. Facturile insumand valoarea de 750 lei


Având în vedere că întârzierea se datorează exclusiv furnizorului și că am documentat multiple demersuri, consider emiterea acestor facturi ca fiind tardivă și abuzivă.

Cei de la hidroelectrica au spus că trebuie să respect contractul și să achit facturile deoarece nu au trecut 3 ani ca să se prescrie invocând ca prescrierea începe de la data scadenta... Totuși eu nu mai sunt client la ei de 2 ani de zile.

Acesta este răspunsul lor la fel ca și cel de la ANRE : Având în vedere argumentele prezentate anterior, apreciem că susținerea dvs. privind
împlinirea termenului de prescripție este neîntemeiată, astfel încât vă adresăm solicitarea de a
vă conforma obligațiilor de plată a contravalorilor cantităților de energie electrică consumată,
obligație care vă incumbă în calitate de client final și care derivă din contractul de furnizare .

Ajutor. În răspunsul ANRE spune ca trebuie sa plătesc..

Să plătesc sau sa nu plătesc facturile? ANRE doar a sancționat societatea la fel și Anpc ca am făcut și la ei reclamație.. Nu cred ca e normal ca după ce ca am stat 1 an la ei și m-am rugat sa emită facturi și nu au emis, și după alți 2 ani după ce am plecat la eon sa emită facturile