avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 849 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate mmgg98

Activitate mmgg98


adriandimitriu a scris:

Firma a făcut o diagnoză în urma căreia să se decidă care este reparația necesară? Sunteți în posesia unei astfel de diagnoze? Întreb fiindcă este un obicei al atelierelor să nu facă așa ceva, ele putând susține că au înlocuit piesele la cererea dvs
1 puteți să reclamați la ANPC
2 puteți doar în cadrul unui proces în instanță
3 i se poate suspenda activitatea
4 aici vă trebuie o expertiză tehnică și o discuție cu un avocat

Mulțumesc. Dețin , din fericire ,câteva dovezi ale faptului ca s-a schimbat ce au considerat ei ca le aduce mai mult câștig , mașina a intrat cu o problema la cutie și a ieșit cu aceeași problemă , lucrul acesta nefiind comunicat de către service . Am factura care pe lângă ca nu contine nicio piesă care să aibă legătură cu , cutia , mai este și facturata excesiv manopera ; nu s-a negociat , nu s-au dat informații clare , și s-a refuzat reparația corectă .
Am diagnoza făcută de mine înainte să ajungă mașina la service (care apropo ,s-a oprit pur și simplu în mers ) și diagnoza din ziua în care am luat mașina de la service ,urmând să se întâmple același lucru imediat după ce am plecat de acolo . Erorile sunt același , service-ul nu a comunicat problema reală în niciun moment ..

Bună ziua,
Am dus recent mașina într-un service auto pentru remedierea unei erori apărute în bord. După ce am achitat contravaloarea reparației, am constatat că problema persistă exact ca înainte de intervenție. Mai mult, mașina a devenit nefuncțională și a fost necesar transportul pe platformă.

Am încercat rezolvarea pe cale amiabilă, solicitând explicații și restituirea sumei plătite, dar mi s-a refuzat orice responsabilitate, iar comunicarea a fost evitată, inclusiv în scris.

Am făcut o sesizare către ANPC și aștept un răspuns, dar între timp am câteva nelămuriri:
1. Ce drepturi are un client în astfel de situații în baza legislației privind protecția consumatorului?
2. Dacă service-ul postează public imagini cu mașina pe rețele sociale, dar acoperă numărul de înmatriculare, pot fi folosite aceste imagini ca dovadă, dacă pot demonstra că este mașina mea? Deoarece se poate observa și pe acele imagini ca s-au schimbat piese care nu aveau nicio legătură cu problema reală a mașinii
3. Ce se întâmplă dacă firma refuză cooperarea în timpul unei investigații ANPC?
4. Ce șanse am să îmi recuperez prejudiciul creat, suma fiind destul de mare și fiindu-mi necesară pentru a putea să îmi repar mașina (care este imobilizată încă de când am ieșit cu ea din service)

Mulțumesc pentru orice răspuns sau îndrumare!