avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1141 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate Tienela

Activitate Tienela

Buna ziua, multumesc pentru raspuns. In ultima vreme am fost des internata in Romania. Singura mea legatura cu banca a fost prin intermediul aplicatiei Alpha bank e-statements, unde urmaream daca mi-a intrat pensia si descarcam extrasele de cont. Pana la notificarea din 10 august nu am primit nicio instiintare de la banca, cand am fost externata ultima data, in cutiuta postala am gasit doar facturi de plata. Cum au primit toti clientii Alpha Bank cardurile noi si numai eu nu?!! Prin posta sau au venit la usa? In sfarsit, voi urma sfatul dumneavoastra. Va multumesc din suflet!
Buna ziua,
AM avut un cont curent la ALPHA BANK deschis pentru incasarea pensiei. La acest cont am avut atasat un card de debit VISA. Pentru a urmari miscarile de cont, servicii, produse, extrase de cont, am avut si aplicatia Alpha Bank e-statements. Pe 10 august 2025 am primit o notificare online ca Alpha Bank a fuzionat cu UniCredit si cardurile in posesia clientilor de la Alpha nu vor mai fi valabile decat patru zile dupa care vor fi inlocuite cu cele emise de UniCredit. Cu o luna inaintea primirii acestei notificari, fara sa stiu de aceasta fuziune, stiind ca am un card perfect valabil, am plecat in Italia pentru a suporta o interventie chirurgicala complexa. M-am trezit intr-o tara straina, e adevarat, membra UE, dar cu un card pe care nu-l mai pot folosi, deci nu mai am acces la pensie desi e singura mea sursa de venit. Am solicitat trimiterea noului card UniCredit la adresa din Italia( unde ma aflu in prezent in asteptarea internarii) prin curierat international DHL, urmand ca in urma unui protocol de identificare din partea bancii sa-mi fie activat cardul. Mi s-a raspuns ca nu se poate, ca trebuie sa ma duc personal sa-l iau. Eu nu am semnat niciun contract cu UniCredit, nu m-a intrebat nimeni daca sunt de acord sa fiu transferata la ei, pur si simplu m-au pus in fata faptului implinit. Imi tot vorbesc de politica bancii, ca motivul pentru care nu trimit cardul in afara tarii este din motive de securitate, fraude, terorism e.t.c Sa fim seriosi, pana acum singura lor politica vizibila, clara este doar in interesul bancii, nu se vede deloc ca ar fi si in interesul clientilor. In concluzie, mi se blocheaza accesul la pensie, singura mea sursa de venit, sunt lasata sa mor de foame printre straini, ca si asa sunt batrana si acum este la moda sa-ti bati joc de pensionari. Cum as putea rezolva aceasta problema? Multumesc pentru atentie si daca se poate cu un sfat bun.