Buna ziua,
AM avut un cont curent la ALPHA BANK deschis pentru incasarea pensiei. La acest cont am avut atasat un card de debit VISA. Pentru a urmari miscarile de cont, servicii, produse, extrase de cont, am avut si aplicatia Alpha Bank e-statements. Pe 10 august 2025 am primit o notificare online ca Alpha Bank a fuzionat cu UniCredit si cardurile in posesia clientilor de la Alpha nu vor mai fi valabile decat patru zile dupa care vor fi inlocuite cu cele emise de UniCredit. Cu o luna inaintea primirii acestei notificari, fara sa stiu de aceasta fuziune, stiind ca am un card perfect valabil, am plecat in Italia pentru a suporta o interventie chirurgicala complexa. M-am trezit intr-o tara straina, e adevarat, membra UE, dar cu un card pe care nu-l mai pot folosi, deci nu mai am acces la pensie desi e singura mea sursa de venit. Am solicitat trimiterea noului card UniCredit la adresa din Italia( unde ma aflu in prezent in asteptarea internarii) prin curierat international DHL, urmand ca in urma unui protocol de identificare din partea bancii sa-mi fie activat cardul. Mi s-a raspuns ca nu se poate, ca trebuie sa ma duc personal sa-l iau. Eu nu am semnat niciun contract cu UniCredit, nu m-a intrebat nimeni daca sunt de acord sa fiu transferata la ei, pur si simplu m-au pus in fata faptului implinit. Imi tot vorbesc de politica bancii, ca motivul pentru care nu trimit cardul in afara tarii este din motive de securitate, fraude, terorism e.t.c Sa fim seriosi, pana acum singura lor politica vizibila, clara este doar in interesul bancii, nu se vede deloc ca ar fi si in interesul clientilor. In concluzie, mi se blocheaza accesul la pensie, singura mea sursa de venit, sunt lasata sa mor de foame printre straini, ca si asa sunt batrana si acum este la moda sa-ti bati joc de pensionari. Cum as putea rezolva aceasta problema? Multumesc pentru atentie si daca se poate cu un sfat bun.
Etsy123
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Toti clientii Alpha Bank au primit cu luni in urma cardurile noi si toate informatiile necesare pentru pasii de urmat dupa aceasta fuziune . Nu pot sa cred ca numai d-voastra nu ati primit nimic . Puteti accesa contul d-voastra daca macar urmati aceste sfaturi : Descarcati aplicatia UniCredit . Sunati la 021 200 2752 disponibil 24/7 si intrati in legatura cu un consultant care va v-a ajuta cu pasii necesari pentru activarea aplicatiei . Sa aveti la indemana CNP , codul de client Alpha Bank , datele unei plati facuta recent cu cardul vechi si eventual parola de la deschiderea contului , de obicei este numele de fata al mamei . Intr-unul din email-urile sau SMS-urile primite de la UniCredit sigur aveti si ultimele 4 cifre ale cardului nou . Dupa activarea aplicatiei , activarea cardului si schimbarea pinului cu unul ales de d-voastra puteti alege din aplicatie optiunea sa vi se activeze un card virtual . Estea acelasi cu cel fizic pe care inca nu-l detineti si puteti face plati cu el la orice magazin , plati online , transferuri de sume , etc , pentru ca veti avea toate datele cardului fizic . Numai la bancomat nu aveti cum sa-l folositi pana nu intrati in posesia celui fizic . Daca nu va descurcati sa faceti toate acestea singura rugati pe cineva sa va ajute , mult succes !
Buna ziua, multumesc pentru raspuns. In ultima vreme am fost des internata in Romania. Singura mea legatura cu banca a fost prin intermediul aplicatiei Alpha bank e-statements, unde urmaream daca mi-a intrat pensia si descarcam extrasele de cont. Pana la notificarea din 10 august nu am primit nicio instiintare de la banca, cand am fost externata ultima data, in cutiuta postala am gasit doar facturi de plata. Cum au primit toti clientii Alpha Bank cardurile noi si numai eu nu?!! Prin posta sau au venit la usa? In sfarsit, voi urma sfatul dumneavoastra. Va multumesc din suflet!