avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1103 soluții astăzi
LIVE, ACUM (319 PARTICIPANȚI) Formarea angajaților și responsabilitățile SSM ale angajatorului: Cum să te conformezi efectiv și să eviți sancțiunile ITM
Accesează live evenimentul
Forum Activitate georgecojocaru13

Activitate georgecojocaru13

Răspuns la discuția studii
Multumesc.
Pe mine ma intereseaza in mod deosebit daca dupa absolvirea celor 3 ani de facultate am aceleasi drepturi salariale ca un absolvent de facultate din anii anteriori. In CCM la nivel national sunt niste coeficienti pentru salariul minim ( 1.5 pt.studii superioare de scurta durata si 2 pt.studii superioare de lunga durata). Prin urmare care va fi baza sal. meu daca masteratul nu este obligatoriu ?
Discuție studii
Sunt student anul III Universitatea Hyperion, Stiinte Economice - C.I.G. In prezent sunt contabil la o institutie de interes public (CCI). As vrea sa stiu daca dupa cei trei ani de studii salariul meu(minim) va si indexat cu 50 sau 100%?
Masteratul este obligatoriu ? As vrea sa urmez o specializare in resurse umane, profil diferit de cel de la facultate, care este specializarea recunoscuta? La noi sunt salariile diferentiate intre studii superioare ( 4 ani) si studii superioare de scurta dutara (3 ani - terminata inainte de '89). Multumesc.
Sunt student anul III Universitatea Hyperion, Stiinte Economice - C.I.G. In prezent sunt contabil la o institutie de interes public (CCI). As vrea sa stiu daca dupa cei trei ani de studii salariul meu(minim) va si indexat cu 50 sau 100%?
Masteratul este obligatoriu ? As vrea sa urmez o specializare in resurse umane, profil diferit de cel de la facultate, care este specializarea recunoscuta? La noi sunt salariile diferentiate intre studii superioare ( 4 ani) si studii superioare de scurta dutara (3 ani - terminata inainte de '89). Multumesc.
Răspuns la discuția referat
Chiar nu ma poate ajuta nimeni?
Discuție referat