avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Activitate katushka

Activitate katushka

Bună ziua, sunt profesor titular, angajat pe perioada nedeterminatâ, cu vechime de 12 ani în invatamant. Este posibil un pretransfer într o alta unitate școlară unde exista catedra întreagă dar aceasta are viabilitate pe 1 an și cu precizarea de angajare pe perioada determinata? Care ar fi baza legală? Mulțumesc anticipat!
Mulțumesc!

Cornel Vasile a scris:

În anexa nr. I a Legii-cadru nr. 153/2017 sunt prevăzute salariile de bază pentru funcțiile din învățământ, aferente unei norme didactice.

Pentru calculul tarifului la plata cu ora aferent posturilor didactice de predare/catedrelor vacante/rezervate se utilizează salariul de bază aferent cadrului didactic încadrat, având în vedere treapta de vechime în învățământ și gradul didactic corespunzător. La salariul de bază se aplică, după caz, următoarele sporuri: indemnizație pentru învățământ special, indemnizație pentru zone izolate, spor pentru activitatea de predare în sistemul penitenciar, spor pentru predare simultană.

Bună ziua, sunt profesor gradul I, vechime 12 ani in invatamant, vechime în muncă 25 ani, cu gradatie de merit și dirigenție. Ce salariu de bază ar trebui să se regăsească pe fluturaș? La plata cu ora se ia în calcul sporul de solicitare neuropsihică, indemnizatia de hrana, dirigenția și gradația de merit? Mulțumesc!
Ce ar trebui să scriu pe decizia de restituire (dacă va fi cazul) ? Refuz/am luat la cunoștință sau pur și simplu nu o primesc? Vă mulțumesc frumos pentru răspuns!