avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1115 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua! Sunt profesor in învățământul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua! Sunt profesor in învățământul gimnazial, gradul ...

Bună ziua! Sunt profesor in învățământul gimnazial, gradul I obtinut pe baza titlului stiintific de doctor in 2015. Recent am fost informată că am beneficiat de drepturi salariale necuvenite si se solicită unității școlare recuperarea prejudiciului și restituirea către bugetul de stat a sumei de 30 000 lei, Suma s-au acordat din 2017 (sume compensatorii aferente tilului de doctor). Baza legală invocată: Legea 153/2017 (art 14 și 39), Ordinul 3993/2021, Ordinul MECTS 5561/2011. Cum ar trebui să procedez? Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: katushka , utilizator 20:54, 13 Ianuarie 2022
Sa contestați in instanta decizia de restituire.
Ce ar trebui să scriu pe decizia de restituire (dacă va fi cazul) ? Refuz/am luat la cunoștință sau pur și simplu nu o primesc? Vă mulțumesc frumos pentru răspuns!
Ultima modificare: Joi, 13 Ianuarie 2022
katushka, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dacă optez pt indemnizația doctorat pierd gradul i? andamanea andamanea Bună ziua! Sunt doctor în filologie din 2012. În 2013 am echivalat doctoratul cu gradul I, având deja gradul II. Puteți sa mi spuneți dacă după noua ... (vezi toată discuția)
Intrebare privind doctoratul prof. prof. Buna ziua! Sunt profesor itinerant de sprijin, in invatamtul special, titular, cu doctoratul in domeniul sociologie, la Universitatea din Bucuresti, ... (vezi toată discuția)