Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Achizitie intracomunitara ,marfa depozitata pe paleti ,factura cu mentiunea un palet -80 produse pret xxxxx Euro ,cum se poate lua in evidenta produsele pt vanzare cu amanuntu pe bucata ?
:stunned::stunnedBuna ziua ,as dori si eu un pic de ajutor din partea dv ,a celor care intradevar stiti ce e cu taxa forfetara si stitii ce spune-ti.
As dori sa stiu daca aceasta taxa forfetara afecteaza si pfa-urile platitoare de tva ,daca da as dori sa stiu cum ce se schimba si ce se modifica fata d ece era pana acuma ,Multumesc anticipat
Cand esti chemat la control cu toate documentele (registru jurnal incasari si plati,registru inventar,note de receptie,z eturi scoase la casa de marcat )in aceste documente exista un total ,este suficient doar calculele facute de mine si semntura mea de intocmit? Desi de la finante mi sa spus ca la calculul impozitului pe venit am nevoie de verificarea documenteor de catre un contabil care va semna si verifica
Dar totusi cine trebuie sa verifice datele notate in documente?Nu este necasar o verificare si confirmare prin semnatura si stampila de catre o persoana autorizata ?
Buna ziua tuturor ,sunt PFA platitoare de tva si as dori daca in cazul meu am nevoie de contabil pt vreo semnatura sau stampila ?deoarece eu am inteles ca nu am nevoie deoarece sunt in partida simpla si am voie sa mi-o tin contabilitatea si singura dar am inteles ca totusi am nevoie la sfarsitul anului de semnatura si stampila unui contabil autorizat,si as vrea sa ma lamureasca si pe mine cineva
sunt pfa platitoare de tva si as dori sa stiu- tot ce as avea nevoie, pt a putea vinde in targuri si piete ,,vata de zahar,,
sper sa ma pute-ti ajuta ,multumesc anticipat
din cate stiu eu ,dar este bine sa astepti si parerea unui specialist, deoarece eu nu sunt decat un pfa . Iata raspunsul meu: avand in vedere ca un consumator , care a cumparat un produs de la un vanzator, in momentul in care apare lipsa de conformitate ( defectul unui produs in termenul de garantie) se va adresa vanzatorului, iar acesta este obligat sa duca produsul la conformitate ( la reparat sau schimbat) . Atentie dupa noile modificari facute legii 449/2003 acest termen nu trebuie sa depaseasca 15 zile. Deci vanzatorul preia aparatul defect si se adreseaza importatorului, sau producatorului. daca nu exista un contract precis intre Producator , importator si vanzator , prin care producatorul, importatorul, cheltuiala de remediere sau inlocuire va cadea pe spatele vanzatorului. Eu ca asta am inteles din aceasta lege si din modificarile ei prin OG 174 / dec. 2008