avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... grup interes economic
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

grup interes economic

buna,sunt student in anul2 la drept si as avea nevoie de niste sfaturi/sugestii pentru a avea parte de o apreciere cat mai buna cu ocazia participarii la sesiunea de comunicari stiintifice din cadrul universitatii.Subiectul ales de mine se numeste "Grupul de interes economic"(GIE) si as vrea sa stiu ce ar treb sa mai studiez in afara de legea 161/2003,daca exista anumite cursuri/tratate ce studiaza aceasta problematica si bineinteles niste ponturi in prezentare,fiind un novice:))multumesc anticipat!!
Ultima modificare: Miercuri, 14 Aprilie 2010
nero12, utilizator
Cel mai recent răspuns: Mihail Cazacioc , Consilier juridic 19:53, 14 Aprilie 2010
Eu iti postez o definitie ca nu am inteles altfel mesajul tau.
Definitia grupului de interes economic

Potrivit art 118 alin 1 din Legea nr 161 / 2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare, grupul de interes economic - G.I.E. reprezinta o asociere intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, constituita pe o perioada determinata, in scopul inlesnirii sau dezvoltarii activitatii economice a membrilor sai, precum si al imbunatatirii rezultatelor activitatii respective.

Grupul de interes economic este persoana juridica cu scop patrimonial, care poate avea calitatea de comerciant sau necomerciant ( art 118 alin 2 din Legea nr 161 / 2003 ).

Conform prevederilor art 118 alin 3 din Lege, numarul membrilor unui grup de interes economic nu poate fi mai mare de 20.