avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 221 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... notar stagiar
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

notar stagiar

Sunt studenta la Facultatea de Drept si Administratie Publica , Specializarea Drept. Pot sa devin un notar public?Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Emil Lasconi , Consilier juridic 19:48, 15 Aprilie 2010
Depinde de ce bani dispui sau de influenta tatalui.In teorie aceasta intrebare nu trebuia pusa de o studenta la drept.Succes.
am intrebat deoarece pe alte site uri se spune ca trebuie sa fi licentiat in STIINTE JURIDICE...
Notarul public poate fi cel care îndeplineste urmatoarele conditii:
•are cetatenia româna si domiciliul în România si are capacitate de exercitiu al drepturilor civile;
•este licentiat în drept - stiinte juridice - sau doctor în drept;
•nu are antecedente penale;
•se bucura de o buna reputatie;
•cunoaste limba româna;
•este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea functiei; a îndeplinit timp de 2 ani functia de notar stagiar si a promovat examenul de notar public sau a exercitat timp de 5 ani functia de notar, judecator, procuror, avocat sau o alta functie de specialitate juridica si dovedeste cunostintele necesare functiei de notar public.
Specializarea va fi drept sau administratie publica sau si un si alta ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Admitere notar stagiar flory_rain flory_rain Spuneti-mi, va rog, daca termin Facultatea de Drept, specializarea Administratie Publica si Masterul in Dreptul Afacerilor sunt incompatibila pt. a fi admisa ... (vezi toată discuția)
Cum pot deveni notar? Gabi-Liliana Gabi-Liliana Ce trebuie sa fac pentru a deveni notar? Am studii superioare juridice, dar nu stiu ce trebuie facut mai departe. Va multumesc. (vezi toată discuția)