avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 807 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Cupoane Talon beneficiar Legea nr. 147/2000
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Cupoane Talon beneficiar Legea nr. 147/2000

Buna ziua
Am si eu o intrebare "pensionarii medicali " au dreptul la Cupoan Talon beneficiar Legea nr. 147/200. Sunt pensionata medical din 29 dec. 2009 am primit pe 26 aprilie banii aferenti celor 4 luni dar nu si cupoane.
Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: aura.radulescu , utilizator 16:55, 1 Iunie 2010
Da, conform art. 1 din Legea 147/2000
(1) Pensionarii din sistemul asigurărilor sociale de stat, din sistemul de pensii şi asigurări sociale pentru agricultori, precum şi pensionarii din celelalte sisteme proprii de asigurări sociale beneficiază anual de 6 călătorii simple cu reducere de 50% din tariful stabilit pentru călătoriile la trenul de persoane clasa a II-a, la transportul intern în comun.
Solicitati referinte la Casa Judeteana de Pensii daca nu ati primit pana acum aceste cupoane de calatorie.
Toti beneficiarii sistemului public de pensii au dreptul la aceste taloane, deci si dvs. De regula, acestea se trimit cu prima pensie. Adresati-va serviciului "Plati beneficii" din cadrul casei teritoriale de pensii.
Buna ziua! Imi poate spune cineva daca reducerea de 50% a biletelor de calatorie pt. pensionari a scapat de 'prigoana' din ultima vreme asupra salariilor, pensiilor, etc.? Multumesc, Aura:-/
Nu le mai dati asemenea idei ca s-ar putea ca guvernantii sa o ia de buna!
Sa inteleg ca nu? Slava Domnului! :DMultumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Tichete gratuite pensionari crocolina3 crocolina3 Buna seara, Va rog sa ma ajutati si pe mine.Am o nelamurire legata de folosirea tichetelor gratuite cfr. Mama mea are aceste tichete de culoare verde si as ... (vezi toată discuția)