Buna ziua.
Mi-am cumparat o masina acum vreo 2 ani si pt inmatriculare am apelat la o persoana pe care am intalnit-o doar de vreo 2 ori inainte. Defapt acea persoana a vazut ca am numere rosii si sa oferit sa ma ajute..avea o functie foarte importanta la o firma si mi sa parut de incredere.iam dat actele masinii si o copie de buletin..sa ocupat el de tot si cand mia adus cartea, talonul si numerele iam platit 1000 de euro. Problema e ca acum ceva timp am fost nevoit sa predau numerele, cartea si talonul pe motiv ca s-au gasit neconcordante intre chitanta de plata a taxei de poluare si cartea de identitate..intre timp tipul care a facut toate actele a murit..avea peste 50 de ani cred. si saptamana viitoare am fost chemat sa dau o declaratia la politie. Intrebarea este.. pot fi acuzat de ceva avand in vedere ca eu nu am umblat pt nici macar un act, si ca nici nu stiam ca ar fi fost ceva necurat, nu am fost nici macar la RAR? Am 21 de ani sunt student lucrez de la 18 ani in niste domenii serioase, si lucrez si am lucrat pe niste functii importante. Am mai platit si niste bani in urma cu ceva timp pt a pleca la munca in grecia la vara. Se poate in caz ca se va judeca sa nu pot pleca din tara? multumesc anticipat
Avand in vedare ca emiterea chitantei si completarea cartii de identitate nu constituie responsabilitatea dvs ,nu aveti motiv real sa va faceti probleme .
Care este modalitatea prin care ati fost solicitat sa va prezentati la organul de cercetare penala,nu ati primit citatie,ce contine aceasta?