avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1265 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ce pot sa fac?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ce pot sa fac?

Am 21 de ani, lucrez ca barman la o firma de aproape un an si tin sa mentionez ca este primul meu job. Nu mi se accepta demisia cu motivul ca trebuie sa platesc o suma in valoare de 1000 euro din cauza unui contract incheiat pe 3 ani in urma unui training de barman ce a durat doar 3 zile. Doresc sa-mi depun demisia din cauza faptului ca nu am primit salariul de aproape 2 luni si jumatate desi l-am cerut de cateva ori si raspunsul era: imi pare rau, ai nimerit intr-un moment foarte prost, dar u am bani. Mai mentionez ca desi sunt gestioner am primit un salariu de 800 ron dupa care a fost scazut la 600 ron din acelasi motiv ca nu exista banii necesari, dar patronul nu a binevoit sa plateasc nici aceasta suma de 600 ron. CE AS PUTEA SA FAC??? POT SA DEMISIONEZ FARA A PLATI ACEI 1000 EURO???
Cel mai recent răspuns: Antoanela Geaman , Avocat 13:11, 20 Mai 2010
O notificare catre angajator in paralel cu actiunea la instanta, este in regula. Dar, sesizarea la ITM ni se pare fara sens. Scopul dvs. este sa va primiti salariul pentru munca prestata si asta o puteti obtine doar in instanta, daca pana acum nu ati reusit pe cale amiabila cu angajatorul.