avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1435 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... recuperare drepturi salariale neachiate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

recuperare drepturi salariale neachiate

Buna ziua,
Sunt in concediu medical de mai mult timp, iar firma unde lucrez nu imi da indemnizatia de concediu medical, pentru ca "nu au"! Este posibil? Este legal? Va rog, ajutati-ma!
Cu multumiri,
Gabriela Ion
Cel mai recent răspuns: gabrielaion , utilizator 13:26, 3 Iunie 2010
sigur ca nu e legal. din pacate, insa, singura modalitate pe care o aveti la dispozitie pt. a va recupera banii este sa actionati firma in judecata, ceea ce inseamna mult timp "prin tribunale" ...
faceti o reclamatii le ITM si CNAS
gabrielaion a scris:

Buna ziua,
Sunt in concediu medical de mai mult timp, iar firma unde lucrez nu imi da indemnizatia de concediu medical, pentru ca "nu au"! Este posibil? Este legal? Va rog, ajutati-ma!
Cu multumiri,
Gabriela Ion

Este posibil ca lipsa banilor sa conduca la neplata concediului medical ... daca este doar o minciuna a angajatorului atunci aveti posibilitatea sa va adresati : fie ITM-ului, fie Casei de Asigurari de Sanatate , fie instantei de judecata.
Deci, este posibil ca intr-adevar societatea sa nu aiba bani. In acest caz, nu se pot incasa banii direct de la Casa de Asig?
Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medical neplatit viviv viviv Buna ziua, Din iunie 2016 sunt in concediu medical. Aceasta stare, dupa toate probabilitatile, va dura pana in iunie 2017 fiind vorba de o boala mai ... (vezi toată discuția)
Bună ziua! sunt însărcinată și sunt în concediu medical ... Andmar Andmar Bună ziua! Sunt însărcinată și sunt în concediu medical de 6 săptămâni. Angajatorul nu vrea să îmi facă plata, pretinzând ca nu este obligat sa ... (vezi toată discuția)