avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 704 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... cum se infiinteaza un cabinet de practica independenta ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

cum se infiinteaza un cabinet de practica independenta de catre un asistent medical licentiat?

Sunt asistent medical licentiat si as dori sa practic independent intr-un cabinet medical. Cum ar trebui sa procedez? Trebuie sa ma inregistrez la registrul comertului ca persoana fizica autorizata ? Ce parere aveti? Nu stiu cu ce sa incep.
Cel mai recent răspuns: danaant , utilizator 20:40, 4 Martie 2011
Buna ziua,
Nu cunosc exact procedura in cazul cabinetelor medicale insa cred ca acest raspuns oferit de catre un alt site specializat va poate ajuta. In cazul in care aveti nevoie de un contabil dupa infiintarea cabinetului va pot ajuta cu servicii contabile complete la preturi avantajoase, negociabile.
''Cabinetul medical individual poate fi infiintat doar de catre medicul care isi va desfasura activitatea in respectiva unitate, intrucat aceasta forma de organizare nu are personalitate juridica distincta ci functioneaza ca persoana fizica, fiind forma de exercitare liberala a profesiei medicale.
In cabinetul medical individual isi exercita profesia medicul titular, care poate avea ca salariati ori colaboratori medici sau orice alta categorie de personal (Ordinul 124, art. 2)
1. Pentru infiintarea unui cabinet medical individual, prima institutie la care trebuie sa se prezinte medicul solicitant este Colegiul Medicilor din judetul in care isi va aflla sediul cabinetul respectiv.
1. Actele necesare la Colegiul Medicilor:

1. Dovada de detinere a spatiului (comodat, act de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, donatie, etc.). Se vor anexa Schita spatiului (cu numerotarea camerelor componente) - copii