avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 203 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Comodat sediu infiintare firma pe site onrc ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Comodat sediu infiintare firma pe site onrc inregistrat la fisc!!

Salutare, se pare ca in ultima vreme, daca am lipsit de la ONRC au aparut reguli noi.
Am constatat pe siteul lor in lista cu actele necesare la constituire firma ca si comodatul il vor inregistrat la fisc. As dori sa stiu daca cineva dintre dvs a inregistrat sediul de firma pe comodat fara inregistrare la fisc. De ce sa inregistrezi la fisc un contract cu titlu gratuit? Vor impozit si pe asta? Pe ce mai vor impozit? Pe aerul expirat sau inspirat? Poate le propune cineva.Multumesc anticipat pentru raspunsurile dvs, care sunt sigur ca o sa apara.
Cel mai recent răspuns: Ruxandra Cerbu , Avocat 11:21, 2 Octombrie 2017
No, ca doar n-o fi singura enormitate din tara asta... De ce va revoltati? :)


V-ati gandit ca ar putea fi o eroare pe site-ul cu pricina?

M-am gandit, dar , ce parare aveti de eroarea si la uz, la uzufruct, si la toate celelalte si pe deasupra si ingrosate, sa se vada bine.Iata:

1. Actul constitutiv va avea forma autentică pentru SNC şi SCS. În cazul SRL, forma autentică este obligatorie dacă printre
bunurile subscrise ca aport în natură la capitalul social se află un teren; în celelalte cazuri fiind suficientă darea de dată certă,
acordată, în condiţiile legii, de către notarul public sau de către serviciul de asistenţă din cadrul ORC, atestarea de către
avocat în condiţiile Legii nr. 51/1995, modificată, sau încheierea actului sub semnătură privată;
2. Actul constitutiv trebuie să conţină clauzele prevăzute de art. 7 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, inclusiv precizarea domeniului şi a activităţii principale. Toate activităţile înscrise în actul constitutiv
vor fi codificate conform Nomenclatorului CAEN actualizat prin Ordinul nr. 337/2007 al Preşedintelui Institutului Naţional
de Statistică, iar obiectul de activitate se va exprima prin clase CAEN de patru cifre pentru activităţi;
3. Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra spaţiilor cu destinaţie de sediu social şi/sau de sedii secundare pot fi:
extras de carte funciară, în termen de valabilitate la depunere, dar nu mai vechi de 30 de zile, contract de vânzare-cumpărare,
contract de donaţie în formă autentică, certificat de moştenitor, act notarial de ieşire din indiviziune sau de delimitare a
proprietăţii, hotărâre judecătorească definitivă privind proprietatea sau folosinţa/uzufructul, hotărârea judecătorească
definitivă de ieşire din indiviziune, proces verbal de recepţie a construcţiei, act de adjudecare a imobilului vândut în cadrul
executării silite, contract de schimb, contract de închiriere (înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice), contract de
subînchiriere (înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice), contract de concesiune, contract de leasing imobiliar
(înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice), contract de comodat (înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice),
contract de uz (înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice), contract de uzufruct (înregistrat la Administraţia
Finanţelor Publice), certificat de rol fiscal/rol agricol în termen de valabilitate sau orice alt act juridic care conferă dreptul
de folosinţă, la alegerea solicitantului. Extrasul de carte funciară şi certificatul de rol fiscal/rol agricol se depun în original,
celelalte documente urmând a fi depuse în copie certificată de parte sau în copie legalizată.
4. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor la capitalul social se pot face, după caz:
- pentru aporturile în numerar, foaie de vărsământ, ordin de plată sau chitanţă CEC;
- pentru aporturile în natură subscrise la capitalul social: titlul de proprietate (facturi, titluri de proprietate asupra bunurilor
imobile, inclusiv certificatul de sarcini al acestor bunuri); dacă este cazul, şi raportul de evaluare a bunurilor întocmit de
persoanele autorizate în condiţiile legii. Raportul de evaluare este obligatoriu în cazul SRL cu asociat unic.

sau

[ link extern ]

ca sa se vada mai bine, inclusiv bolduirea inregistrarii lor la mama fiscului lui Vladescu si al cui o mai fi!
Sigur au scris din greseala.
Incercati sa inregistrati comodatul la fisc sa vedem daca reusiti:)

In rest, traim in Romania...
Multumesc, sigur ca nu m-as duce la fisc cu comodatul, in absenta unei reglementari as fi trecut peste oriciine si orice la reg com ca sa inregistrez firma asa cum stiu eu ca trebuie.
Multumesc si noapte buna.
:) bineinteles ca nu v-ati duce, era o ironie.
O seara buna si dvs.!

Alte discuții în legătură

Schimbare sediu caprice caprice Buna s la ONRC eara, ce fel de acte sunt necesare pt schimbarea sediului social a unei societati? (vezi toată discuția)
Se poate face un contract de comodat pentru un apartament pentru care exista deja un contract de inchiriere a spatiului? cenescu cenescu Se poate face un contract de comodat pentru un apartament pentru care exista deja un contract de inchiriere a spatiului? Este vorba de un contract de ... (vezi toată discuția)
Dovada sediu pfa zallyna zallyna Pentru dovada sediu pfa mai este necesar certificatul si adeverinta de la finante, la fel ca la srl-uri? Sau este suficient un contract de comodat, sau ... (vezi toată discuția)