avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1395 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Ce se intampla cu PFA-urile?
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Ce se intampla cu PFA-urile?

Buna ziua, Problema mea este ca lucrez ca si PFA (cod caen 7022-consultanta in afaceri si management), si de vineri recunosc ca am ramas fara aer la stirea ca de la 1 iulie trebuie sa trec pe contract de munca...pt ca nu mai pot fi platita in baza contractului pe care il am cu Clientul... Imi poate explica si mie cineva.. DE CE???? Multumesc#-o
Cel mai recent răspuns: ioana1002 , utilizator 00:09, 2 Iulie 2010
As dori si eu raspuns la intrebarea pe care ati pus-o... Poate ne ajuta cineva..
Si mai am o intrebare ce se intampla daca pe luna iulie inchei un contract de prestari servicii cu o durata de 2 saptamani..Ce taxe trebuie sa platesc la Sata pt suma perceputa?
~ Conținut șters la cerere ~
Ce ma sfatuiti sa fac.???..sa imi suspend sau sa imi radiez PFA-ul? Eu mi-am platit in avans pensia si sanatatea pe tot anul, iar impozitul estimat doar pe primele doua semestre...ideea e ca as vrea sa scap si sa nu mai platesc is pe ultimele semestere..astfel ca as dori incetarea activitatii, mai ales ca de la 1 iulie voi trrece pe CM... Ce sa fac sa nu mai platesc impozitul? Sunt obligata sa il platesc chiar daca imi suspend/radiaez pfa-ul?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa activitate dependenta MISKA5 MISKA5 Buna dimineata. OUG 82 art.I punct 2.1 spune:Orice activitate poate fi reconsiderata dependenta daca indeplineste cel putin unul din urmatoarele ... (vezi toată discuția)
Pfa criterii dpdv anaf-important ContSters109653 ContSters109653 De joia trecuta, Fiscul are puterea de a declara drept „activitati dependente” si de a taxa ca venituri din salarii toate activitatile desfasurate ... (vezi toată discuția)