Sunt Pfa expert contabil de abia infiintat si am oarecare nelamuriri in legatura cu completarea registrului de incasari-plati.
Am observat ca am coloana separata de numerar si banca , in legatura cu banca nu am neintelegeri dar am cu numerarul... si anume " daca fac retrageri de pe card deci numerar trebuie sa justific fiecare leu pe care il cheltui pt nevoi personale ?
Adica efectuez plati pt plata utilitatilor sau plata CAS sau CASS prin banca iar apoi retrag numerar pt subzistenta de zi cu zi, trebuie sa detaliez toate cheltuielile marunte de zi cu zi ???
Ar trebui in mod normal sa fac un puhoi de dosar pt plati cu n-uri de bonuri si chitante pentru diverese plati lunare ????
Registrul de incasari si plati serveste la calculul profitului brut. Nu are sold .
Treceti incasarile si platile care privesc operatiunile efectuate in scopul obtinerii de venit.(fiecare unde trebuie : banca la banca, casa la casa) .Daca faceti viramente interne, operati transf. de bani.
La calculul profitului procedati la fel ca la SRL sau orice alta forma juridica.
Adica venituri-cheltuieli+chelt.neded.dpdv fiscal.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Acte contabile pfa
sorinnell
buna, mi-am deschis si eu un magazin mixt pe PFA neplatitor de TVA. Ati putea sa ma luminati si pe mine un pic? Am intrebat ce acte de evidenta contabila ... (vezi toată discuția)
Contabilitate pfa
alina240
Am o nelamurire legata de registrul de incasari si plati.Am infiintat de curand PFA-ul si inca nu am avut incasari. Am in schimb cateva cheltuieli facute din ... (vezi toată discuția)