avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 453 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Legea 161 / 2010 O MARE MINCIUNA , MINCIUNA, MINCIUNA
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Legea 161 / 2010 O MARE MINCIUNA , MINCIUNA, MINCIUNA

ASTAZI : 22-07-2010 -Am fost la caseria firmei R. din [EDITAT] Bucuresti- Pentru a face un contract CABLU TV. Contractul la punctul nr.1
Scrie clar :== 1 AN SI SASE LUNI -OBLIGATORIU. Deoarece beneficiesi de instalare gratuita. + multe clauze abuzive.
Cu alte cuvinte. O MARE MINCIUNA.
Ultima modificare: Luni, 2 August 2010
ContSters20980, utilizator
EDIT: desi am citit legea superficial, garantez ca de obicei exista cale de iesire. Ar fi bine sa cititi contractul cu smecherii inainte sa semnati, in orice caz, dupa ce identificati calea de iesire, puteti sa intrati in contract, lasandu-i sa se bucure de desteptaciunea lor pana aveti chef sa incetati contractul. In general lumea isi ia pe termen lung, dar pot aparea probleme diverse, asa ca argumentul ca va dau piese in custodie gratuit este la fel de gratuit si lipsit de valoare morala sau materiala.

Uitati-va dupa o clauza care zice ca dupa 15 zile de neplata, prestatorul are dreptul sa rezilieze contractul. Dupa aceea nu va mai intereseaza, fiindca nu mai are dreptul sa va ceara nici un ban, fiindca a avut acest drept de reziliere, de care s-ar fi putut folosi.
Oricum e o magarie cu care incearca sa pacaleasca clientii, faptul ca va cer bani dupa ce considerati ca nu va mai trebuie serviciul lor, si de aceea va baga in contracte lungi, fiindca sunt magari.
Dar fiindca smecherii sunt prosti, spre exemplu ei cica pacalesc lumea cu faza ca zic ca dau internet de 50 sau 100 the mega, si nu dezvaluie in ruptul capului cat e banda in afara. Dvs in acest caz puteti face contract, si cand aveti chef sa reziliati ziceti ca au promis intre 50 si 100 de mega si n-aveti decat maxim 20 (dar foarte probabil mai putin de 10 mega chiar). Nu si-au respectat obligatiile contractuale, deci e nul. Daca aveti umor, puteti sa-i si turnati la protectia consumatorului, fiindca aveti dreptul, desi din experienta e pierdere de vreme cu bugetarii fiindca-s incompetenti. Cand am avut eu un dosar impotriva UPC, inspectorul de la protectie cica maine intra in sala de operatie si nu ne mai putem vedea. Chiar de-ar fi fost adevarat, sunt loctiitori. Cata mitocanie... am lasat-o asa atunci.

Asa ca nu va mai agitati atata de la legea astora de-au dat spaga la partidul la putere si puneti-va creierul la contributie. Nu uitati ca magistratii sunt bugetari si le-au taiat 25%, s-ar putea sa nu mai lucreze in slujba lor si sa aplice dreptatea.

Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
w0lfshad3, utilizator
multumesc ptr.sfaturi .chiar imi sunt de folos.Cred ca nu trebuia sa renunti asa usor .sunt convinsa ca fara relatii si bani nu poti sa ti faci dreptate ,dar poate ca azi sunt 10 persoane care isi cer dreptul de a nu mai fi tratati asa ca acum(cu spatele)si in timp vor fi mai multi si poate va fi mai bine.Speranta va ramane mereu in sufletele noastre .,trebuie sa nu ne lasam calcati de cei carora nu le pasa decat de bani.Este greu ,recunosc sa ai dreptatea de partea ta si mute drumuri de facut ,timp pierdut ,nervi ,oboseala etc...dar nedreptatea nu trebuie trecuta cu vederea
Eu am avut o reclamatie la OPC contra R. care s-a rezolvat in 30 de zile.
Pe scurt nu vroiau sa faca transfer de proprietar deoarece ziceau ei ca nu se poate.
Asta era singura explicatie.
Am reusit de am facut un act aditional pentru transfer pe care l-au reziliat ei a doua zi.
Dupa reclamatie le-a trecut explicatia cu "nu se poate pentru ca nu se poate"
Ultima modificare: Luni, 2 August 2010
ContSters20980, utilizator
Am si eu o intrebare referitoare la clauza rezilierii contractului in termen de 15 zile de la neplata unei facturi - as dori sa stiu, daca se poate, cum sa folosesc aceasta clauza in cazul meu - dupa 3 ani de facturi lipsa si serviciu internet blocat, R. continua facturarea in 2010 cu soldul acumulat pe intreaga perioada.
Ultima modificare: Luni, 2 August 2010
ContSters20980, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamatie la anpc pentru reziliere contract romtelecom simionescu_bog simionescu_bog Buna ziua, Am o mare nelamurire cu rezilierea contractului cu romtelecom inainte de termen, Pasii parcursi pt reziliere (inainte de termen cu 12 luni): - am ... (vezi toată discuția)
Taxa abuziva (taxa de mentenanta telefonie) vguta vguta Buna ziua, Incepand cu factura lunii iunie 2010 firma [EDITAT] a introdus la plata o asa numita taxa de mentenanta pentru serviciul de telefonie asociat ... (vezi toată discuția)
Conflict cu furnizorul cata&cata cata&cata Am avut incheiat un contract cu R. pe telefonie si internet. Am facut cerere de reziliere a contractului in iun 2007,ne-au dat nr.de inregistrare la cerere dar ... (vezi toată discuția)