avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Activitate online din Romania. Client..firma din US.
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Activitate online din Romania. Client..firma din US.

------ Imi cer scuze pentru un mesaj atit de lung dar am incercat sa fiu cit mai clar in speranta unor raspunsuri edificatoare. ------

Am oportunitatea de a incepe sa lucrez cu o firma din US ca persoana fizica in baza unui contract de independent contractor. Ofer servicii de web design si intretinere site.

Toate bune si frumoase..dar cu legislatia nu ma impac deloc. Am incercat sa ma lamuresc cum stau lucrurile cu banii pe care ii voi primi. Platile ar fi facute prin transfer bancar si nu stiu daca trebuie sa platesc impozite statului Roman.

Recapitulind, as dori sa lucrez ca persoana fizica (nu firma, pers. autorizata etc.), firma client este din US, voi lucra online (direct pe serverul lor) iar platile le-as primi prin transfer bancar si sint zic eu medii pentru cit voi munci. Din discutiile cu Dep. de HR aproximez o suma lunara intre $3000 - $4000.

Nu ma chinuie decit citeva intrebari ale caror raspunsuri concrete se pare ca nu exista sau cel putin nu le-am gasit inca. M-as multumi si cu un caz concret dar nu am gasit pe Internet o situatie identica discutata concret cu o concluzie finala in care se vorbeste de articolul A din legea B si tot asa.

1. Tinind cont ca voi semna un contract de independent contractor, ca voi oferi servicii de web design si intretinere site unei firme din US si ca voi lucra din Romania dar pe serverul lor gazduit in US, nu pot evita in niciun fel impozitarea platilor lunare pe care le voi primi?