Buna ziua,
Societatea noastra a importat ocazional in 2007 un lot de caramele pentru maturi, destinate eliminarii mirosului neplacut al respiratiei, produse preambalate in cutii de carton, sub forma de drajeuri, in blister. Activitatea cod caen 4617 - pe care o practica atunci firma, nu era si nici nu este incadrata in lista activităţilor cu impact semnificativ asupra mediului, din acest motiv nu s-a cerut emiterea autorizatiei de mediu. Produsele au fost comercializate en-gros, un termen scurt, dupa care vanzarile nu au mai mers. Perioada de valabilitate a produselor mentionate a fost de 3 ani, respectiv anul acesta 2010, ele au expirat. Pe stoc au mai ramas cateva, si pentru a le scoate din gestiunea noastra, am apelat la firma de colectare deseuri. Aceasta frima ne-a cerut codul de deseu pe care ar trebui sa-l avem mentionat pe autorizatia de mediu ca sa stie sub ce cod vor colecta aceste deseuri provenite din produse expirate. Altfel nu le pot colecta sub nicio forma.
In cazul in care noi nu dispunem de autorizatie de mediu (si nici legea nu o cere) si nu avem acest cod de deseu, cum sa procedam pentru scoaterea lor din gestiune legal? Care sunt posibilitatile de distrugere ale acestor produse expirate? Va multumim mult....