avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 213 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Caietul de sugestii si reclamatii este obligatoriu?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Caietul de sugestii si reclamatii este obligatoriu?

buna! cineva a intampinat o problema ...AMENDA PENTRU CAIETUL DE SUGESTII SI RECLAMATII.ma puteti ajuta cu cateva inf va rog? activitate:bar .trebuie stampilat de catre finante?100 mil.vechi pt caiet si ecusoane?
Cel mai recent răspuns: Meseriasul , utilizator 02:04, 24 Decembrie 2013
Actul normativ in baza caruia ati fost amendata trebuie mentionat in procesul verbal conform CAPITOLUL II - Constatarea contraventiei din Ordonanta nr. 2/2001 (actualizata), privind regimul juridic al contraventiilor
Art. 16
(1) Procesul-verbal de constatare a contraventiei va cuprinde in mod obligatoriu: data si locul unde este incheiat; numele, prenumele, calitatea si institutia din care face parte agentul constatator; datele personale din actul de identitate, inclusiv codul numeric personal, ocupatia si locul de munca ale contravenientului; descrierea faptei contraventionale cu indicarea datei, orei si locului in care a fost savarsita, precum si aratarea tuturor imprejurarilor ce pot servi la aprecierea gravitatii faptei si la evaluarea eventualelor pagube pricinuite; indicarea actului normativ prin care se stabileste si se sanctioneaza contraventia;
Va multumesc frumos,pentru mine aceasta amenda reprezenta in acel moment un abuz,dar problema e ca m-am informat si la finante si nu se dau astfel de contraventii pt astfel de lucruri.persoana amendata a denaturat f mult situatia.va multumesc.
Buna ziua,
Este adevarat ca nu mai este obligatorie existenta unui caiet de reclamatii si sugestii? Intr-un alt topic, un moderator spunea ca este optional. Va rog sa ma lamuriti cu privire la acest aspect.
Multumesc
Din cate cunosc a existat candva un proiect de Ordin al Preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor care institituia pentru toţi operatorii economici,obligaţia deţinerii unui registru special, denumit “registru de sesizări şi reclamaţii”, document constituit permanent la dispoziţia consumatorilor.

[ link extern ]

Acest Ordin nu a fost publicat in M.Of.
Buna seara,

HG 870 2009 Norme metodologice OUG 77 2009:
CAPITOLUL III
Obligaţiile organizatorilor de jocuri de noroc
Art. 74
p) să ţină în permanenţă la casieria sălii de joc şi să pună la dispoziţia jucătorilor caietul de reclamaţii şi sesizări, care va fi numerotat, şnuruit şi sigilat prin ştampilare de către organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice în a căror rază teritorială se află sala de joc;

Deci, revin cu intrebarea: stie cineva daca mai este valabila obligativitatea acestui caiet?
In cazul in care raspunsul este afirmativ, care ar fi pasii de urmat in cazul unei reclamatii din partea unui consumator (notarea unei reclamatii in acest caiet) ?

Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Caietul de reclamatii alynaaaa alynaaaa Buna ziua, Este obligatoriu sa avem intr-o societate comerciala condica de sesizari si reclamatii? Exista vreo lege ? (vezi toată discuția)
Proces verbal andreasfloroae andreasfloroae Buna ziua. Am si eu o intrebare. La fiecare sedinta a asociatie de proprietari se intocmeste un proces verbal. Acesta trebuie sa aiba un numar de ... (vezi toată discuția)
Registul de evidenta fiscala registul de evidenta fiscala se inregistreaza la organul fiscal?
(vezi toată discuția)