avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1688 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONCEDIU FARA PLATA INVATAMANT SI ANGAJARE IN MEDIUL ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONCEDIU FARA PLATA INVATAMANT SI ANGAJARE IN MEDIUL PRIVAT

Buna ziua.Sunt profesor titular de limba franceza si doresc sa imi iau 1 an de zile concediu fara plata.In perioada acestui concediu vreau sa plec in Franta sa lucrez.Firma care mi-a propus acest lucru imi ofera angajare cu carte de munca,salariu minim il voi primi in tara pe cardul de salariu si in Franta voi primi 1200 euro lunar.Vreau sa va intreb daca este legal sa fiu in acest concediu fara plata in invatamant si sa fiu angajata in aceasta perioada in mediul privat.Mentionez ca voi figura cu contract de munca in tara la aceasta firma care imi solicita detasarea in Franta.Astept un raspuns.Multumesc.
tudorvaleriu a scris:

1. Pe perioada CFP contractul individual de munca (CIM) este suspendat, dar dvs. ramaneti, in continuare, salariatul acelui angajator.
2. Puteti sa incheiati un alt CIM deoarece Codul muncii permite cumulul de CIM:
Art. 35. - (1) Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe functii, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
(2) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.
(3) Salariatii care cumuleaza mai multe functii sunt obligati sa declare fiecarui angajator locul unde exercita functia pe care o considera de baza.

Multumesc mult pentru raspunsul prompt.Acum stiu ce am de facut.O seara buna.