avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 414 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Impozit programatori
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Impozit programatori

Ce se stie deocamdata despre acea facilitate acordata programatorilor, prin care erau scutiti de impozit pe salar ? Ma refer bineinteles la perioada de dupa intrarea in vigoare a noului Cod Fiscal(dupa 1 ian 2008). S-a abrogat acel ordin(sau lege)?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: ucard , utilizator 15:44, 18 Decembrie 2011
Si eu am terminat facultate de programator si lucrez ca atare, vreau sa stiu si eu cum sta treaba pentru anul 2008.

Varog, daca e cineva cu informatii exacte sa ne comunice. Multumesc anticipat.

lupealaura a scris:

Ce se stie deocamdata despre acea facilitate acordata programatorilor, prin care erau scutiti de impozit pe salar ? Ma refer bineinteles la perioada de dupa intrarea in vigoare a noului Cod Fiscal(dupa 1 ian 2008). S-a abrogat acel ordin(sau lege)?
Multumesc.
art.55(4) litera l ) din Codul Fiscal nr.571/2003 rep. Nu sunt incluse in veniturile salariale si nu sunt impozabile nici veniturile de natura celor prevazute mai sus, realizate de persoane fizice, daca aceste venituri sunt primite in baza unor legi speciale si finantate din buget;

veniturile din salarii, ca urmare a activitatii de creare de programe pentru calculator; incadrarea in activitatea de creatie de programe pentru calculator se face prin ordin comun al ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei, al ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei si al ministrului finantelor publice;
Acest lucru il stiam si eu. Intrbarea noastra era: s-a modificat la momentul actual, acest ordin? Ca stiu ca se vorbea despre republicarea Codului Fiscal, care ar fi putut aduce modificari (de fapt chiar si fara aceasta republicare.....).
Va multumesc anticipat!