avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1197 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... va rog am ajutati
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

va rog am ajutati

buna ziua,sunt absolvent de medicina si in urma cu 3 ani am avut o altercatie cu o persoana.In momentul de fata dosarul este la procuror.In urma dosarului eu sunt citat ca faptuitor la lovire si alte violente art 180 cp.ce as dori eu sa va intreb....
Am aplicat pt un job in germania ca medic rezident.Printre actele pt angajare mi se cere cazierul de la politie de catre angajatorul german.Specific faptul ca in momentul de fata cazierul meu este curat.Ce se poate intampla daca dupa proces ,voi fi declarat ca inculpat,atunci banuiesc k s-ar mi s-ar face cazier.Voi putea sa ma angajez in germania ca medic sau acest cazier nu imi va mai da drept de a practica medicina.va multumesc si astept raspuns de la d-voastra.
avocatul respectiv trebuie sa si probeze ce incrimineaza.
daca mai aveti martori nu e nici o problema chiar e mai bine.
totusi nu inteleg de ce nu se solutioneaza dosarul nici dupa atata timp.
ar trebui totusi sa vedeti ce plangere a depus respectivul si pentru ce infractiune.
cei 2 martori care i-a adus sunt de partea lui......ma intreb unde au stat 3 ani si 6 luni.probabil ascunsi.....sper k justitia sa-si faca dreptatea
da dar sa nu sperati stand cu mainile in san.
trebuie sa luptati ca sa va dovediti nevinovatia.
si cam cu ce ar trebui sa luptam?am angajat oricum un avocat iar de aici.....sper sa fie mai bine
raul24spa a scris:

inca un lucru persoana vatamata ar avea in jur de 18 zile pt echimoze.......despre ce alineat al art 180 ar fi vorba?

E realizat continutul constitutiv al infractiunii de loviri sau alte violente, alineatul intai.
Alineatul al doilea are ca subiect pasiv membrii familiei .