Depinde ce fel de reclamatie a fost depusa, exista diferite termene de raspuns.
Reclamatiile pot fi depuse la orice subunitate postala de catre utilizator (persoana fizica sau juridica, care beneficiaza de servicii postale sau non postale, în calitate de expeditor sau destinatar), sau de catre un tert, împuternicitul legal al utilizatorului. Raspunsul la reclamatie va fi acordat numai persoanei care are dreptul de a depune sesizarea. Pentru a putea primi raspunsul la reclamatia depusa, împuternicitul trebuie sa aiba stipulat în mod expres acest drept în procura. De asemenea, acesta trebuie sa faca dovada expedierii trimiterii.
Pentru a primi raspuns la o sesizare oficial adresata,va revine obligatia sa staruiti la nivelul unitatii in cauza
Daca decade termenul legal prevazut,.aveti dreptul sa sesizati oficial autoritatea ierarhica superioara
Reclamatia a fost facuta pt nerespectarea programului de lucru,comportament obraznic,amenintari
Alte discuții în legătură
Plic pierdut
lacri_lcr
Buna ziua, As dori sa stiu cum as putea sa fiu despagubita si care ar fi suma de catre CN Posta Romana, in urma pierderii unei trimieri postale cu ... (vezi toată discuția)
Posta romana
mariusbt1
buna seara am o intrebare:daca eu trimit un colet cuiva cu plata ramburs,iar persoana respectiva nu ridica coletul, acel colet se intoarce la mine. intrebare: ... (vezi toată discuția)