avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 781 soluții astăzi

De la ora 11:00, pe live.avocatnet.ro, are loc evenimentul: Sediul fix și sediul permanent: Controverse, clarificări și soluții pentru companii.

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu fara plata politisti
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu fara plata politisti

Buna ziua .Lucrez ca agent de politie,Nu am solicitat niciodata concediu fara plata.Anul acesta in luna iunie am solicitat un numar de 5 zile de cfp , mi s-au aprobat de catre seful nemijlocit dar seful de inspectorat care are ultimul cuvant a refuzat, spunand sa-mi iau din zilele de concediu de odihna....
pai sunt 2 lucruri diferite ..adica eu cer una si tu imi aprobi alta ....in fine ...
Acum am solicitat pt luna octombrie un numar de 26 zile de cfp , conf .HG 1578/18 dec 2002 art.2 " concedii fara plata cu durata de pana la 30 zile calendaristice anual, pot fi acordate si pentru rezolvarea ALTOR PROBLEME PERSONALE ale politistilor "......
raportul a fost facut in luna august.
Initial a fost aprobat de toata lumea , dupa care mi s-a spus ca a aparut Dispozitia IGPR nr 43600 din 23.08.2010 , care prevede ca " acordarea cfp se avizeaza de catre inspectorul gen al Politiei Romane doar in urma probarii unui INTERES PERSONAL LEGITIM al solicitatntului, cu documente justificative .."
Daca cererea a fost facuta si aprobata inainte de 23.08.2010 nu era normal sa ramana asa?
Mi-am motivat solicitarea prin faptul ca sunt student la zi la o facultate din alt judet si am nevoie de cele 26 zile pt a efectua minimul orelor de laboratoare si seminarii care imi asigura prezenta la examele din sesiunea de iarna....( am anexat si o adeverinta de la facultatea respectiva)...