Bună seara,
Vă rog să mă ajutaţi în următoarea problemă: o cunoştinţă care are deschis un PFA vrea să mute punctul de lucru de la adresa actuală la alta, în aceeaşi localitate. Aş vrea să stiu de ce documente are nevoie şi ce formulare trebuie să completeze la Registrul Comerţului.
Vă rog mult să mă ajutaţi pentru ca cei de la Registru sunt fff "drăguţi". Mul'umesc!
Autorizarea punctului de lucru se face prin depunerea unei cereri de mentiuni la Oficiul registrului comertului si apoi se declara si la administratia finantelor publice de care apartine localitatea unde se afla punctul de lucru.
La cere se anexeaza documentul care atesta drepturile de folosinta asupra punctelui de lucru:
- extras de carte funciara in termen de valabilitate la depunere dar nu mai vechi de 30 de zile, in original;
- contract de vanzare cumparare;
- certificat de mostenitor;
- contract de inchiriere;
- contract de subinchiriere;
- contract de concesiune;
- contract de comodat;
- certificat de rol fiscal/rol agricol, in original, in termen de valabilitate;
- declaratie de luare in spatiu, in original;
- orice alt act juridic care confera dreptul de folosinta.