avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Legea 221/2009
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Legea 221/2009

Sunt profesor titular la un liceu care, platit per capita elev, are bani sa plateasca diferente de salariu castigate in instanta de sindicatul scolii. Eu sunt inscrisa in alt sindicat si nu am fost trecuta pe lista nominala a sindicatului care a castigat acest proces. Acum toti colegii inscrisi pe aceasta lista primesc aceste diferente si sunt reincadrati pe vechea grila de salarizare(+25%), cu exceptia celor care nu apartin sindicatului scolii. Asta inseamna ca eu pierd atat diferentele din urma(din iunie 2010 pana in octombrie 2010) cat si diferentele de incadrare salariala pe lunile octombrie, noiembrie, decembrie 2010, stiind ca din ianuarie va intra in vigoare noua lege a salarizarii bugetarilor. Mi se pare foarte nedrept sa pierd aceste drepturi salariale doar pentru ca nu fac parte din sindicatul scolii. Exista vreo solutie juridica sau nu pentru a beneficia de aceste drepturi?
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 18:04, 14 Decembrie 2010
Hotararea instantei primeaza, nu apartenenta la sindicat sau nu. O puteti pune in executare silita.
Mesaj reeditat
@ Analatis
Data post: Vineri, 12 Noiembrie 2010, 13:11
Forum Dreptul muncii - contract de munca, demisie, salariu, etc.
Subiect legea 221/2009


problema este ca eu nu am inca o sentinta in acest sens pentru ca nu fac parte din sindicatul scolii. dar tinand cont ca pentru toti ceilalti exista o sentinta iar eu am aceleasi drepturi salariale ca si ei, schimbarea de incadrare salariala conform sentintei o face directorul scolii, exista vreo posibilitate ca si eu sa beneficiez de aceste drepturi salariale