Am facut plata online pt achizitionarea a 4 bilete la un concert, urmand ca acestea sa ne fie livrate in luna august a.c., catre o firma localizata in Oslo, Norvegia. Acestia au tot manat livrarea biletelor, pana in ultima zi, cand ne-au trimis un e-mail si ne-au si sunat sa ne anunte ca facem parte dintr-un lot de 400 de persoane catre care nu au posibilitatea sa mai livreze bilete la concertul cu pricina, si ca ne vom recupera suma platita pt acestea in urma completarii formularului de "claim" din cadrul site-ului. Am completat acest formular, si pana astazi, nu am primit niciun raspuns din parte lor, si fireste, nici banii.
Cum pot proceda pt recuperarea sumei?
Din cate inteleg nu este vorba de o frauda, ci de amanarea unei plati recunoscute.
Ca prim pas, va puteti interesa de existenta unei autoritati similare ANPC in Norvegia la care sa depuneti o sesizare. In caz contrar, suma nu stiu daca justifica eforturile de a face un proces, eventual sa va asociati toti 400 de pagubiti, deci trebuie sa mediatizati pe un Forum / comentarii daca au asa ceva pe site.