avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 275 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sporul de calculator
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sporul de calculator

Sunt angajat ca inginer de sistem la un colegiu tehnic din judetul Hunedoara.Am beneficiat de un spor de 15% pentru lucrul la calculator,in urma unei expertize efectuate in 2008 avizata de Directia de Sanatate Publica Hunedoara. Si in 2009 am beneficiat in continuare de acest spor,acesta fiind aprobat de catre Inspectoratul Scolar Judetean prin statele de functii.In 2010 am primit acest spor conf.art.6 din OUG 1/2010 pana in luna august inclusiv.Incepand din luna septembrie acest spor nu a mai fost acordat deoarece Inspectoratul Scolar a invocat un ordin de ministru din luna mai 2010 care sista plata acestui spor si totodata s-a dispus recuperarea sumei platite din mai pana in august. Nu am primit nicio instiintare care sa contina un temei legal pentru sistarea si recuperarea sumelor platite"ilegal".Toata aceasta retinere s-a facut printr-un ordin verbal dat conducerii unitatii scolare de catre inspectorul scolar general prin amenintarea cu destituirea a directorului si contabilului sef daca nu recupereaza sumele. Va rog sa ma ajutati cu lamuriri suplimentare, ce trebuie sa fac?
Cel mai recent răspuns: Ovidiu5 , utilizator 11:30, 9 Decembrie 2010
Nu trebuia sa primiti acest spor, banii trebuie recuperati. De vina este serviciul care calculeaza salariile ca nu s-a informat la timp, dar trebuie recuperate sumele.
Va rog sa-mi spuneti temeiul legal pentru afirmatia dumneavoastra, deoarece si Legea 330/2009 si OUG1/2010 prevad acest lucru.
Va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură