Buna ziua,am o intrebare sau mai multe:-1:stagiul militar se adauga la vechimea in munca(snt nascut in 1969,stg.mil :ian.1989-mart.1990,in unitate de munca la interventie petrol)? -2:din 1995 lucrez ca si cond.auto pe autovehicule transp. marfa de mare tonaj(MMTA>3.5to,concret:cam. de 7,5to si autotren de 40to MMTA)la diferite societati particulare;aceasta se incadreaza in gr.IIde munca? daca da,cum trebuie completat carnetul de munca pt.ca la iesirea la pensie sa rezulte aceasta?sau aceasta va fi calculata automat la stabilirea vechimii in munca la mom iesirii la pensie?
Buna ziua,
Stagiul militar se calculeaza la vechimea in munca, reprezentand un stagiu asimilat. In ceea ce priveste grupa a II-a de munca trebuie sa discutati cu angajatorul sa va opereze grupa de munca in conditiile in care functia pe care o ocupati se regaseste in Ordinul 50/1991, De la angajatorii anteriori, daca nu v-au operat in cartea de munca solicitati eliberarea de adeverinte care sa va ateste grupa. In caz de refuz, in conditiile in care indepliniti conditiile legale ii puteti obliga prin instanta.
La iesirea la pensie nu se va inregistra automat grupa ea trebuie dovedita cu mentiunile din cartea de munca sau cu adeverinte.
Succes
Multumesc de raspuns;cam cum ar trebui sa arate aceasta adeverinta?Ceva de genul:"Numitul......,a fost angajatul societatii noastre de la....pina la.....,in functia de cond. auto camion 7,5tone(sau autotren 20to) transport international marfuri generale"?sau: "a fost angajat ca si cond auto incadrindu-se in cond grupei a II-a de munca?"