avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 719 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Cafeneaua economiştilor Studii director economic
Discuție deschisă în Cafeneaua economiştilor

Studii director economic

Buna ziua!
Mi s-a oferit functia de director economic in cadrul unei companii; problema este ca am absolvit alta facultate, iar acum sunt studenta la Management financiar-contabil. Exista o "portita" legala pt a indeplini aceasta functie nefiind inca licentiata in stiinte economice, o derogare (dispensa) din partea presedintelui companiei? Va rog mult, dati-mi un raspuns, este f important.
Va multumesc.
Sarbatori fericite tuturor!
Ultima modificare: Miercuri, 22 Decembrie 2010
Doina B, utilizator
Cel mai recent răspuns: Gabriela Cojocaru , Consilier juridic 08:00, 8 Ianuarie 2011
Buna ziua. O asemena functie presupune studii de contabilitate mai ales ca o sa aveti de semnat acte........, bilanturi..............., care cer studii in domneniu finalizate.
Sunt contabil de 12 ani, am absolvit si o scoala postliceala de contabilitate, nu sunt novice, am si acum munca de raspundere, stiu ce implica functia respectiva, intrebarea mea era daca pot "oficial"sa fiu director economic fiind studenta, pt ca "neoficial'' deja sunt.
Sper sa nu ma intelegeti gresit,dar colegul are dreptate,daca sunteti contabil de 12 ani ar trebui sa stiti ca nu exista nico portita legala daca doriti sa semnati bilanturi.
Ultima modificare: Miercuri, 22 Decembrie 2010
Contabilitate sector 4 evoCONTA, Contabil

Conform COR

121020 Director economic

(Subgrupa majora 12, Grupa minora 121, Grupa de baza 1210)
Nivelul de instruire: - (nedefinit; superior dar nu neaparat)

Daca fisa postului pe care o veti semna nu presupune ca postul sa ceara studii superioare in domeniu..................
sustin si eu ce au spus colegii mai sus, acest post necesita studii superioare economice!

Alte discuții în legătură