avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Director Economic
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Director Economic

Buna ziua,
Sunt inginer economist in domeniul mecanic, am fost angajata cu contract de munca economist si acum am sansa de a fi angajata la o firma particulara ca director economic.
Mentionez ca am un masterat in ''Contabilitate expertiza si audit''.
Va rog sa-mi spuneti daca am dreptul sa ocup acest post conform studiilor mele.
Poate imi spuneti si in baza carei legi.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: MIRELA35 , utilizator 23:18, 6 August 2011
Buna ziua,
aveti dreptul de a ocupa acest post de Director Economic conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania (Ordinul 138/1995 il gasiti pe internet).

Conform COR functia de Director Economic este incadrata in grupa majora 1. Aceasta grupa nu impune expres sa aveti nici un nivelul minim de calificare/instruire/studii, întrucât în cadrul acestora intervin alte elemente, ţinând de natura muncii, considerate drept criterii de similaritate mai importante.

Functia de Director Economic face parte din subgrupa minora ”1210 Directori generali, directori şi asimilaţi” inclusa in grupa majora 1.

Astfel C.O.R. pentru functia de Director Economic stabileste codul COR ”121020 director economic” pentru care nu se impune un anumit nivel de studii nu se solicita nici studii superioare nici studii medii. COR impune totusi pentru a putea ocupa aceasta pozitie de Director Economic sa indepliniti urmatoarele cerinte ”Directorii generali, directorii şi asimilaţii acestora definesc şi formulează politica economico-socială a unităţilor respective, planifică şi coordonează activitatea, apreciază rezultatele obţinute, raportează în faţa consiliului de administraţie sau a altui organ director şi reprezintă unitatea în tranzacţiile cu terţii.”.