avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 211 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Cum se calculeaza concediu prenatal daca pe durata ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Cum se calculeaza concediu prenatal daca pe durata sarcinii am avut concediu medical / pentru risc

Buna seara! Sper sa ma lamureasca cineva. Sunt insarcinata in sapt a 14 si de prin sapt a5-a sunt in concediu medical. Am salariul de incadrare de 1143 de lei, din care statul ne ia 25%, apoi restul se impoziteaza, deci aveam in mana can 750 de lei cu 15 ore supl pe luna. In luna aceasta am primit 563 de lei, avand 7 zile lucratoare(o parte din vacanta de iarna) si 15 zile concediu.Concediu platit 85%. Au calculat corect?
Eu va trebui sa intru in concediu cu risc de sarcina, care e 75% din venit. Ma intreb oare cat o sa iau atunci? Si Daca am un venit atat de mic cat voi primi in concediul prenatal? Dar dupa nasterea copilului cum se calculeaza indemnizatia? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: hdana , utilizator 20:41, 20 Ianuarie 2011
Baza de calcul se determină ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe ţară lunar, pe baza cărora se calculează contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii (adica salariul brut din ultimele 6 luni).
Daca in perioada celor 6 luni aveti concediu medical baza de calcul este tot salariul brut - adica indemnizatia pentru concediu medical(ceeea ce luati in mana este salariul net).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medical - calcul andreiszabou andreiszabou As dori si eu sa stiu va rog cum se calculeaza concediul medical . Am salarul pe contractul de munca 1200 Brut , iar concediu medical iau 100 %. ... (vezi toată discuția)