Nu mai locuiesc in Ro de cativa ani si am cerut bancii la care am un credit sa-mi trimita corespondenta aferenta la noua mea adresa sau pe e-mail. Respectiva banca refuza sistematic sa-mi schimbe adresa de corespondenta sau sa-mi trimita extrasele de cont prin e-mail.
Cum sa procedez?
Trimiteti o scrisoare cu confirmare de primire pe adresa bancii si acolo souneti ce doriti si cum puteti sa va platiti rate sau sa primiti corespondenta si cred ca de data asta o sa va raspunda. Altminteri vor avea de pierdut.
Transmiteti o solicitare scrisa bancii centrale si notificati-le schimbarea adresei dumneavoastra de corespondenta, aratand ca doriti ca orice corespondenta sa va fie transmisa la adresa astfel comunicata sau la adresa de mail pe care o comunicati.
In final, mentionati ca o sa puteti fi tinuta raspunzatoare in cazul in care eventuala cotrespondenta a bancii va fi trimisa la vechea adresa.
Este usor mai dificil sa vi se transmita extrasul de cont via email. Notificati banca, la sediul sau central, asa cum v-a fost indicat in mesajele anterioare. Daca nici asa nu se reglementeaza situatia dvs, atunci, nu puteti fi acuzata de rea credinta in rambursarea creditului. Pastrati cate un exemplar din toata corespondenta dvs cu unitatea bancara, caci, niciodata nu se stie, ce surprize pot aparea...........:)
Multumesc pentru raspunsuri...Le-am explicat ca eu nu stiu ce schimbari fac ei peste noapte si eu platesc suma pe care o stiu, dar intre timp eu ma trezesc datoare la ei (ceea ce s-a si intamplat) pentru ca ei mi-au marit dobanda, desi in contractul meu scrie dobanda 9.5% pe 120 luni. Cu toate insistentele mele de a-mi modifica adresa de corespondenta, ei refuza acest lucru, pretextand ca ei nu trimit corespondenta in strainatate.