Sunt PFA la norma de venit, cand am inceput activitatea inspectorul mi-a spus ca nu pot /nu trebuie sa emit facturi. Asta a fost prin 2001, eu tanar, inspectorul la fel de tanar. Acum tot citind vad ca eu trebuia sa fi emis facturi la greu. Toti clientii sunt din SUA, inteleg ca din 2007 pot sa emit facturi personalizate, ce se intampla cu perioada de dinainte de 2007 cand ar fi trebuit sa emit facturi, pot sa iau un facturier si sa-l completez cu ce am incasat atunci?!? In perioada 2001-2004 am avut doar autorizatie emisa de primarie, din 2004 m-am inregistrat si la registrul comertului, avand CNP pe post de CUI, din 2007 am CUI ...
qwerty123, multumesc, am trecut si eu pe la finante cu "ocazia" depunerii declaratiei 392B, am primit acelasi raspuns; cu toate astea, art. 141 se refera la "Scutiri pentru operaţiuni din interiorul ţării", e vorba acolo de cateva servicii care sunt scutite de TVA si de obligatia emiterii facturilor;
eu insa efectuez servicii pentru o firma din SUA, locul prestatii este considerat SUA (tara beneficiarului serviciilor) chiar daca eu desfasor activitatea in Romania; la o adica listez facturi daca le cere cineva, mi-am tras un program in care am toate incasarile, dintr-un buton le-am listat pe totate :)