avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 527 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Sunt eleva si am fost amendata. Daca nu platesc pot fi ...
Discuție deschisă în Executare silită

Sunt eleva si am fost amendata. Daca nu platesc pot fi executata silit?

Sunt eleva,minora am o amenda pe care nu am platit-o la timp si acum mia venit o somatie cu un titlu executoriu,daca nu platesc pot fii executata silit? si ce se poate intampla..au de pierdut ceva parintii mei? Am un termen de 15 zile pt a plati si nu am bani.
nu vei pati nimic. parintii tai nu pot fi obligati la plata iar tu nu ai patrimoniu ca sa poti fii executata. poti folosi somatia ca si semn de carte, atit valoreaza :)
Stai linistita. Daca nu ai bani sau alte bunuri nu te pot executa iar creanta se prescrie in termen de 5 ani de la data amenzii. Parintii tai nu pot fi executati pt o datorie de-a ta. Nu plati ca oricum nu vor trece mai departe....la multi prieteni de-ai mei li s-a prescris datoria asa
va multumesc frumos pentru raspuns
dupa cam s-a spus mai sus... se prescrie in 5 ani, dar daca in timpul acesta te angajezi ti se va retine din salariu atat contravaloarea amenzii cat si a dobanzii care decurge in termenul de neplata...
(mi se pare ca se poate retine si din bursa, daca ai bursa sau vei primi, dar nu bag mana in foc sa fie asa ;) )

deci, trebuie sa te gandesti bine, daca esti in clasa a XI-a / a XII-a nu cred ca este o alternativa sa nu o platesti ca sigur o sa vrei sa te angajezi curand si apoi o sa regreti ca platesti mult mai mult ;)
Ultima modificare: Vineri, 11 Februarie 2011
ContSters161855, utilizator