avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 719 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Sfaturi, va rog! Merita sa urmez cursurile facultatii ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Sfaturi, va rog! Merita sa urmez cursurile facultatii de drept?

Buna seara!sunt inca eleva in clasa a 12a si am ales sa dau la facultatea de drept din Bucuresti , pentru ca acolo admiterea din cate am auzit este mai grea si astfel se face o departajare mai buna..acum ,am o intrebare pentru cei care abia au terminat sau inca sunt in anii de studiu.Se merita,e atat de mult de invatat precum se spune ?Nu am relatii in domeniu si mi as dori sa reusesc ...niste sfaturi m ar ajuta.Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Vineri, 18 Martie 2011
RuxandraR, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters198945 , utilizator 15:35, 3 Aprilie 2011
Daca aveti chemare pentru stiintele juridice va sfatui sa mergeti cu capul sus si sa studiati "DREPTU", Intradevar este foarte mult de invatat dar ai si satisfactia ca poti face ce nu pot face altii, sa ai logica in abordarea unei probleme sa poti da o interpretare cat mai aproape de ce avrut legiuitorul prin legea adoptata. Sunt chestiuni frumoase.
Eu va doresc succes si sa fii in randul celor cu robe...=D>
Mersi!
Ce anume intelegi prin "se merita"?
Facultatea de drept este intr-adevar una grea, dar daca simti ca asta doresti sa faci nu ar trebui sa te gandesti daca este mult de invatat.
Da, este mult de invatat, sunt carti de la minim 300 pg pana la 1000 pg si cate 7 materii pe semestru. Te poti limita la a invata cursurile predate si sa te alegi doar cu o diploma sau poti invata si cate 500pg pt un examen si sa profesezi asa cum trebuie. Satisfactia este mare la sfarsit, dar poti reusi numai daca iti place domeniul deoarece cu invatatul te obisnuiesti si ajungi sa il faci din placere, mai putin cand te prinde dimineata si trebuie sa te pregatesti sa placi la facultate:)).