avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 156 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Redistribuire personal medical din unitatile ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Redistribuire personal medical din unitatile transformate in camine de batrani

Buna dimineata.
Sunt medic primar medicina de urgenta si va solicit ajutorul in urmatoarea problema:
Activez intr-o unitate sanitara din judetul Teleorman care urmeaza a fi transformata in camin de batrani, potrivit HG 212/2011. Domiciliul este in Bucuresti.
Acum doua zile a aparut Ordinul nr. 232/21.03.2011 care defineste procedurile de redistribuire ale personalului medical.
Desi textual d-l ministru al sanatatii a declarat initial ca redistribuirea se va face in baza resedintei, acest ordin spune cu totul altceva.
Concret (citez din ordin, il pot atasa complet daca se considera necesar):
- primul pas: redistribuire pe raza administrativ-teritoriala a unitatii sanitare ce urmeaza a fi desfiintata
- daca nu se poate, redistribuire in judetele limitrofe.
In cazul specialitatii mele, sunt 17 medici la nivel national care urmeaza a fi redistribuiti. Numai in Bucuresti sunt 25 de posturi vacante in aceasta specialitate.
Ce doresc de fapt sa va intreb, pentru a ma lamuri daca pot actiona in instanta ministerul sanatatii:
- este legala aceasta prevedere a ordinului 232 care practic te OBLIGA sa lucrezi unde vor ei ? Ce facem, ne intoarcem la "legarea de glie" a epocii de aur ?