avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 597 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... admitere in avocatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

admitere in avocatura

Va rog tare mult daca imi puteti oferi cateva informatii privind pasii care trebuiesc urmati pentru a deveni avocat. Inca sunt studenta dar as vrea sa stiu ce am de facut dupa ce obtin licenta, pentru ca imi este destul de neclar. Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: Mihail Cazacioc , Consilier juridic 17:41, 18 Iunie 2009
Pai in primul rand trebuie sa treceti examenul de licenta si apoi, in toamna sa urmariti la baroul din judetul unde domiciliati sa vedeti cand organizeaza concurs de admitere (de obiceoi se organizeaza in luna noiembrie). Invatati temeinic grila de materii propusa (o sa vedeti ca vor fi publicate si subiectele...in numar mare dar totusi e ceva), si va prezentati la fiecare proba: interviu care este eliminator si cele 4 materii. Important este sa aveti si un maestru pe care trtebuie sa il gasiti inainte de exam de preferinta.

VA DORESC MULT SUCCES!!!
"maestru" inseamna un avocat cu care sa colaborezi ca stagiar, care sa te rescpecte si sa te plateasca pentru munca depusa. Problemele referitoare la admiterea in barou se discuta pe alt topic: www.avocatnet.ro/content/for...
Buna ziua!
1. Va inscrieti la barou in vederea sustinerii examenului de admitere in profesie.
2. Va cautati un avocat maestru. Dupa promovarea examenului, aveti 2 luni la dispozitie sa va gasiti un avocat maestru care sa va angajeze ca si colaborator.
3. Faceti stagiu de practica 2 ani.
4. Va inscrieti la examenul pentru definitivare in profesie.
Cum il promovati, gata treaba!
Cu stima,
av. Silviu Serban
Gata treaba? Pai cum vine asta? Dupa definitivat nu mai inveti? Ai terminat tot, esti desavarsit iar stiinta se revarsa din tine?