buna
am achizitionat un telefon mobil in 2009, dupa aproape un an a inceput sa aibe probleme, l-am dus la garantie si asa s-a intamplat din 2010 si pana in prezent drumuri la magazinul de unde l-am luat o gramada,; acum l-am dus iar la garantie a 7-a oara si nu vor sa-l schimbe pe motiv ca nu mai este in vigoare legea respectiva. telefonul a costat 1200 lei, deci nu am luat un stift. mai are o luna si iese din garantie. Acum nici macar nu se mai deschide. Ce pot face?
Am depus o plangere si la protectia consumatorului, dar cei care asigura garantia le-au spus ca s-a rezolvat problema (au schimbat placa de baza)
multumesc
Cereti service-ului autorizat eliberarea unei negatii si mergeti cu aceasta si cu telefonul la magazin si solicitati in scris inlocuirea aparatului sau restituirea contravalorii lui.
Bazati-va sustinerile pe prevederile Legii nr. 449/ 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora -in vigoare la data adresei.
Nu vi-l schimba nimeni. Era HG 394/1995 care prevedea faptul ca daca produsul se strica de 3 ori in prima jumatate a termenului de garantie porodusul poate fi schimbat sau consumatorul poate cere restituirea pretului.
Conform Legii 449/2003 il duceti in service ori d ecate ori se strica si au obligatia sa va prelungeasca termenul de garantie in functie de zilele in care produsul nu a functionat fiind in service.
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)