Ma bucur ca am putut ajuta si pe altii in acest demers impotriva unei nedreptati indreptate impotriva noastra, cei care mai si platim aceste "servicii" execrabile ale unor autoritati. Eu nu m-am deplasat in Germania pentru a obtine alte acte. Am procedat in felul urmator: m-am adresat pe mail celor de la Tuv Rheiland Germania care pentru 50euro mi-au eliberat un certificat de conformitate european pe care mi l-au trimis intr-o saptamana prin posta, apoi m-am adresat Consiliului Local unde a fost inregistrata masina cand i s-a montat sistemul de curatire a noxelor care a transformat masina din euro 1 in euro 2. De aici am obtinut actele prin care s-a facut aceasta schimbare, pe acestea le-am primit gratuit prin posta si pe mail. Am mai solicitat Reprezentantei Mercedes sa-mi elibereze un act prin care sa catalogheze masina la o anumita norma de poluare, acestia mi-au dat o hartie care atesta faptul ca masina din fabrica este euro 1. Am adresat memorii in scris RAR-ului, ARR-ului de unde am primit raspuns ca nu se ocupa de asa ceva si Ministerul Transporturilor. Dupa ce au ajuns memoriile si am mai trimis actele din nou la RAR Bucuresti pe fax si mail si am mai discutat cu cei de la sectie de Poluare au aprobat. In plus de cele mentionate mai sus am mai facut rost de un certificat de omologare sa-i zic asa al catalizatorului ( ABE ) pe care l-am transmis pe mail celor de la RAR Bucuresti. Sper ca cele mentionate mai sus sa va ajute. Daca mai aveti intrebari adresati-le si in masura in care pot va raspund.
o situatie asemnatoare am si eu cu un autoturism marca volkswagen an fabricatie 2000. Pe brif e trecut d4 la RAR l-a omologat cu euro2, desi am certificat de conformitate emis de producator ca autoturismul este euro 3. Am dat in judecata RAR-ul la tribunal in contencios administrativ. In prima instanta mi-a respins actiunea dar am castigat in recurs. Acum RAR-ul a formulat cerere de revizuire a deciziei curtii de apel si contestatie in anulare. Am termende 30 aprilie 2009
Va voi tine la curent cu solutiile
sper sa inving sistemulX-(
am revenit cu noutati Cyrtea de Apel Sv a respins contestatia in anulare a ARR si cererea de revizuire. Prin urmare ARR a ramas obligat sa-mi inmatriculeze masina euro3. Am invins sistemul ticalosit=D>