avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... model plangere penala pentru inselaciune
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

model plangere penala pentru inselaciune

Buna ziua ,
Am nevoie de un ajutor .
Lucrez ca si coordonator Avon atat pe numele meu cat si pe numele sotului . Pt a inscrie cat mai multe persoane pentru a-mi forma o echipa cat mai mare mi-am facut un site pt care platesc reclama google .

Asa am fost contactata de o persoana , acea persoana s-a dovedit a fi de rea vointa .
Am inscris-o la mine in echipa mai exact in echipa sotului , dar ea m-a rugat insistent prin telefon si prin messinger sa o ajut sa mai dea o comanda ca are mai multi clienti si nu poate sa sii piarda ... etc . Eu am ajutat-o dand-ui o parte din comanda pe numele meu , comanda in valoare de 191.74 lei , si am trimis-o pe adresa ei de livrare , promitandu-mi ca-mi va achita factura.
Ea a preluat comanda (i-am dat eu cnp-ul meu ca sa o poata prelua) dar nu a mai achitat .
In prezent am o datorie catre Avon pe numele meu .

As dori sa ma ajutati cu un model de plangere penala , am urmatoarele acte doveditoare : formularul de contact complectat de ea pe siteul meu , conversatiile de pe messinger, copia ei de buletin , si borderoul de ridicare al coletului in care apare semnatura ei si adresa ei .
As dori sa fac o plangere pt inselaciune la politie .
Sunt constienta ca am acte doveditoare putine , dar poate am sanse .

Va multumesc din suflet .
Cel mai recent răspuns: Ersin Dervis , Consultant resurse umane 13:52, 16 Iunie 2011
pe google sunt nenumarate modele de formulare insa nu sunt practice deoarece nu ofera un ajutor real prin faptul ca fiecare spetza este diferita.
cel mai bine este sa va adresati unui cabinet de avocatura ca sa va formuleze plangerea.
ma poate ajuta cineva aici cu formularea ? va multumesc .