avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 315 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Ajutor privind utilizarea ... Dezaplaudare
Discuție deschisă în Ajutor privind utilizarea facilităţilor Avocatnet.ro

Dezaplaudare

Bună ziua. Am o nelămurire:

Dacă postez un mesaj, şi primesc aplauze pentru el, pot fi dezaplaudat ulterior? Sau aplauzele dispar odată cu ştergerea postului de către un moderator binevoitor?

Sunt începător şi nu ştiu cum să corelez aceste aspecte:
- la profilul meu am 7 aplauze
- la istoric am menţionate 10 modificări de punctaj prin aplauze
- nu pot vedea pentru care mesaj am primit aplauze
- nu văd opţiunea de "dezaplaudă" sau "huiduie"

Dacă se şterge mesajul, se şterg şi punctele obţinute din acestea, respectiv din aplauzele care-l însoţesc eventual? După cum văd, par a rămâne, dar voiam să ştiu exact.

Nu cred că voi rezista prea mult cu acest cont, având în vedere că mă exprim mai liber decât ar trebui, însă prenumele meu fiind Justin Case, vă rog să mă lămuriţi.
Cel mai recent răspuns: Valentinian , utilizator 01:04, 30 Mai 2011
Nu va exprimati liber domnule va exprimati in necunostinta de lege ceea ce este si mai grav.
NU VA IMPACIENTATI.
Va fac eu o cerere de banare catre moderator.
Dumneavoastră nu sunteţi în măsură să stabiliţi nivelul meu de cunoştinţe.
:offtopic:
Nefiind înscris în catalogul consultanţilor, credeţi că încalc vreo regulă dacă-mi exprim părerea proprie şi personală asupra unui subiect? :) E un forum de discuţii, nu e sală de judecată :)
Asupra unui subiect nu, dar asupra cunostiintelor altora, da!
Să înţeleg că-mi daţi dreptate, în defavoarea d-lui m13d? :)
Nu atat timp cat contraziceti cunostintele unui domn licentiat in drept si admis intr-un barou cu profesia de avocat.
Am intrat pe mai multe topicuri si am vazut raspunsuri de genul :

- faceti procedura prealabila - stiti macar ce semnifica si cine o face?
- daca ati trait pe banii sotului acum nu va ramane decat sa ramaneti casatorita

Ca sa faci o afirmatie cu caracter juridic ce vine ca raspuns la o intrebare trebuie sa sti ce vorbesti altfel deranjezi pe cei din jur.
Mai bine doua cuvinte simple ''nu stiu'' asumate decat 40 de ineptii sustinute intr-un forum juridic.
PS: Nu stabilesc nivelul dumneavoastra de cunostinete, in domeniul juridic nu dati dovada ca ati avea vreuna, poate in transport international.
Ultima modificare: Duminică, 29 Mai 2011
Vasile Mihaela, Consilier juridic

Alte discuții în legătură

Modificare: doar moderatorii mai pot sterge mesaje Admin Admin Incepand de astazi, utilizatorii nu isi mai pot sterge propriile mesaje. Doar moderatorii vor putea sterge mesaje. (vezi toată discuția)
Cum sterg intrebarile vechi ContSters236592 ContSters236592 cum pot sterge intrebarile vechi , care nu vreau sa mai apara pe forum? (vezi toată discuția)