Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In principiu, stiu ca trebuie sa mergeti la Registrul Comertului cu contractul pentru punctul secundar (de inchiriere, concesiuni, vanzare-cumparare etc.). Sa aveti la dvs. si actele de infiintare a societatii si C.I.
Documentele necesare pentru înregistrarea menţiunilor privind înfiinţarea de sedii secundare care nu au statut de sucursale (agenţii, reprezentanţe, etc.) - art. 43 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările
ulterioare:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor/decizia asociatului unic/decizia consiliului de administraţie/directoratului, în cazul în care este abilitat în acest sens (original);
Pentru înregistrarea menţiunilor privind înfiinţarea de sedii secundare de către RA şi organizaţiile cooperatiste de credit, în locul hotărârii prevăzută mai sus, se vor depune, după caz:
- hotărârea consiliului de administraţie (original);
- hotărârea adunării generale a membrilor cooperatori (original).
3. Dovezile privind sediile secundare (copii);
4. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr.230/2007 (completat pe formular-tip, original);
5. Dacă este cazul:
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească
formalităţile legale (original).
6. Declaraţia - tip pe propria răspundere, în original, semnată de asociaţi sau administratori/membrii ai directoratului, din care
să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară la sediul secundar activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1);
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2).
7. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxa de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
onrc.ro
Mi s-a refuzat preluarea dosarului la ORC (pt. infiintarea punct de lucru) pe motiv, ca, contractului de inchiriere intra in vigoare doar dupa o saptamana, chiar daca era semnat de saptamana trecuta.
Ce este de facut? Vi se pare corect? (unde scrie ca trebuie sa fie in vigoare in momentul in care depun dosarul?) ne-am gandit ca oricum va dura pana ne da certif. constatator...