Locuiesc in Alexandria la bloc, de curand pe scara noastra, s-a reparat casa liftului aflata undeva pe acoperisul blocului( tencuit ; refacere acoperis;...)- pana aici totul in regula !
Impartirea costurilor aferente s-a facut egal pe LOCUINTE !...indiferent ca e garsoniera sau apartament; indiferent de nr de persoane !...170 Ron/ locuinta !!!
Mentionez ca blocul are 10 etaje , 2 garsoniere si 2 apartamente de 4 cam pe fiecare etaj .
Am vorbit la Asociatie, am adus legea ...am mers pe scara sa discut cu oamenii...nimic !...parca vorbesc la pereti ! ..M-am ales insa si cu o ocara de pomina de rasuna strada !...din partea presedintei si-a catorva proprietari de apartamente!...si presedinta "vorbeste frumos rau" !...balacareala totala !...ba in perioada asta mi s-a zgaraiat si masina abia cumparata, noua de 1 luna !
Cei de la Apartamente le convine !...la garsoniere !...sunt multi elevi chiriasi, cativa batrani; femei singure...si daca mie imi vine sa ma las pagubas !...dar lor !!!...va da-ti seama ca sunt "singur impotriva tuturor "!
Legea spune impartirea dupa suprafata locuintelor ! ...cota parte indiviza !
Chestiunea este ca ei fac acelasi abuz in fiecare luna !...nu numai cu aceasta reparatie !...acum am descoperit si eu !...legea e ignorata total !..in interesul Proprietarilor de Apartamente( majoritari pe scara !) si defavoarea Garsonierelor ! ...Ce e de facut?...Chiar traim in codru?...cui sa ma adresez ?...care este autoritatea ce-i poate forta sa respecte LEGEA ? ...daca sunt majoritari pe scara pot face ce vor????...chiar asa !!!
Mergeti si depuneti un memoriu la Primaria Alexandria. Detaliati cu exemplele pe care le mai cunoasteti si nu le-ati mai spus aici, ca afla toata lumea ce se intampla in blocul dvs.
Este bine ca demersul sa fie semnat de mai multi ”alegatori” - adica sa nu luptati singur!
Succes!
Catre Primarie am facut deja o Petitie on line in 21 iunie, nici un raspuns pana acum, numai confirmata de primire si...mai astept !