buna ziua
am un contract de internet de 6 ani cu rcs-rds.In luna martie 2011 am incheiat un abonament de televiziune.Am vrut sa reziliez contractul de internet deoarece ma mut si sa platesc in continuare abonamentul tv pana la expirarea perioadei contractuale, dar la sediu rds mi s-a spus ca nu pot deoarece semnarea contractului de televiziune a prelungit si abonamentul de internet.Nu reusesc sa inteleg deloc situatia, nu am cerut internet de la rds pentru ca aveam deja internet de la rds.Angajatul nu mi-a spus nimic legat de prelungirea abonamentului de internet.La instalarea cablului tv nu am primit nimic gratuit legat de internet care sa ma puna in situiatia de a prelungi contractul.Totul este le fel ca acum 1 an, ca acum 2 ani, adica viteza aceeasi, acelasi tarif, acelasi cablu, nu am primit internet gratis la instalarea serviciului de televiziune.Ce smecherie au mai gasit sa-si mai bata joc de noi?Au dreptul sa faca asta?
Este perfect legal.Dvs ati primit serviciul de televiziune (digitala) ca un act aditional la contractul pe care il aveti deja.Cu toate ca acest contract a incetat in urma cu 4 ani (cel de internet caci daca nu ati facut prelungire la el va aflati in perioada post-contractuala in care furnizarea serviciului internet se va face pana cand veti anunta renuntarea la el) el a fost considerat activ si impreuna cu televiziunea au format un pachet de servicii la care banuiesc ca s-a adaugat si telefonia fixa si mobila aferenta pt care platiti doar o taxa de mentenanta de 5 lei/lunar.Teoretic nu puteti face nimic decat sa va transferati abonamentul de internet,dar si cel de televiziune caci formeaza un pachet la noua adresa.
Puteti verifica si la alti furnizori de servicii similare,operatori consacrati de telefonie fixa sau operatori majoritari de televiziune ca aceasta practica se afla peste tot.Daca ai un contract pt un anumit serviciu si mai vrei si un altul primul se prelungeste automat de la data incheierii ultimului contract.La compania de care vorbeati ofertele sunt valabile numai pt noii abonati nu si pt cei care isi reinnoiesc contractele dupa expirarea perioadei contractuale.Acestia sunt considerati clienti vechi deci e normal sa nu beneficiati de ofertele curente.
Din pacate,este o realitate a unei practici generalizate la noi care este in totalul dezavantaj al clientului.Ar fi fost mai bine daca renuntati intai la internet si apoi solicitati instalare serviciului de televiziune.