Buna ziua,
As dori sa ma ajute si pe mine cineva care stie exact ce trebuie sa fac ca sa prelungesc mandatul de administrator la firma pe care o detin. Mentionez ca eu am fost administrator (fiind totodata si asociat) si doresc sa raman in continuare tot eu administrator. Mi s-a spus ca pot face hotararea AGA si sub semnatura privata (si mi-a zis doamna de la Reg. Com., subliniind, doar daca stiu sa o fac) si fara a merge la un notar sau avocat. Nu vreau sa schimb nimic referitor la firma, totul ramane la fel, doar ca doresc sa prelungesc un mandat care a expirat acum o luna.
Ar mai fi de stiut ce se intampla cu Actul Constitutiv al firmei, din moment ce in el era trecut ca mandatul administratorului este 4 ani (care s-au si scurs)? Trebuie refacut? Parca imi amintesc ca era mentionat ca se poate prelungi automat sau ceva de genul.
Doresc informatii pertinente sau poate chiar un draft de completat si ceva indicatii, daca este cazul, despre cum pot sa nu mai dau bani si sa fac aceasta hotararea AGA de prelungire a mandatului administratorului sub semnatura privata.
Multumesc si astept cu nerabdare raspuns.