avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... contract colectiv de munca pe ramura IT
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

contract colectiv de munca pe ramura IT

Buna ziua,

Sunt inginer software. Am terminat facultatea de Automatica si Calculatoare. Imi puteti spune va rog care este contractul colectiv de munca pe ramura mea (unde il pot gasi)? Nu cel la nivel national, pe acela l-am gasit, ci cel pentru categoria mea profesionala.

Multumesc,
Mihaela
Cel mai recent răspuns: andreea01 , utilizator 14:39, 26 Ianuarie 2010
din cunostintele mele, pe ramura It nu exista un Contract colectiv de munca, motiv pt care se aplica CCM national si CCM la nivel de unitate (daca unitatea angajatoare are asa ceva)
În cazul în care la nivel de angajator, grup de angajatori sau ramură nu există contract colectiv de muncă, se aplică contractul colectiv de muncă încheiat la nivel superior - art.247 C.mun.
Exista:

"CONTRACT COLECTIV DE MUNCA din 5 septembrie 2007
pe ramura electrotehnica, electronica, mecanica fina, utilaje si aparare pe anii 2007-2010
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL PARTEA V nr. 15 din 5 septembrie 2007

PARTILE CONTRACTANTE

In temeiul art. 10 si 11 din Legea nr. 130/1996, republicata, se incheie prezentul contract colectiv de munca pe ramura Electrotehnica, Electronica, Mecanica Fina, Utilaje si Aparare, pentru unitatile cuprinse in Anexa nr. 1 si pentru toate societatile cu Codurile CAEN 296, 297, 30, 31, 32, 33 si 72, ....."

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ccm la nivel de ramura CatalinTA CatalinTA Buna ziua. In primul rand as dori sa stiu si eu daca mai exista CCM la nivel de ramura electrotehnica, electronica, mecanica fina etc. In al doilea rand, ... (vezi toată discuția)